Друкована рекламна поліграфія не вмирає, як вважають багато маркетологів. Вона не стала в один ряд з вінтажними речами, як друкарська машинка або відеокасета. Навіть сьогодні, в епоху цифрових технологій, надрукований каталог або класичний прямий маркетинг у вигляді роздачі і розсилки рекламної поліграфії та семплерів можуть стати ефективним інструментом у маркетингових комунікаціях вашого бренду.
Друк рекламних каталогів, листівок, брошур: це все ще працює в 2020?
Залучення клієнтів через кілька каналів маркетингових комунікацій одночасно є запорукою підвищення швидкості реагування потенційної аудиторії. Використання рекламної поліграфії – це шлях до успіху, коли вона персоналізована для вашої цільової аудиторії і інтергована із загальною маркетинговою стратегією компанії.
Отже, що виділить вашу рекламну поліграфію? Ось 5 кроків, які ви можете застосувати, щоб привернути увагу і гроші клієнтів до вашого бізнесу.
Персоналізуйте контент
Всі ми унікальні і кожен хоче відчувати себе особливим. Індивідуальний підхід до друку і поширення поліграфії допоможе створити таке відчуття для існуючих клієнтів і потенційних покупців. Замість того, щоб проігнорувати її, вони будуть відчувати, що ви дійсно знаєте і розумієте їхні потреби.
Персоналізація – це не обов’язково використання імені та інших персональних даних клієнтів. Знайдіть спосіб персоналізувати пропонований вами продукт або послугу. Все може бути дуже просто. Наприклад, вказівка адреси та робочих годин для найближчого відділення вашої компанії. Або пропозиція окремих продуктів чи послуг, які будуть найбільш актуальні для окремих груп клієнтів на основі спостережуваних даних.
Коли ви сегментуєте свою цільову аудиторію на більш вузькі ніші, а потім налаштовуєте індивідуальну пропозицію для кожної групи клієнтів, це збільшить ефективність вашого маркетингу. У друкованих рекламних матеріалів і контенту буде більше шансів знайти відгук серед вашої аудиторії і збільшити продажі в майбутньому.
Додавайте якомога більше інформації
Листівка, брошура або каталог можуть викликати більшу цікавість та залученість, ніж пост в соцмережах або електронний лист. Ваша аудиторія може не тільки бачити і читати їх, а й погортати в руках. Клієнт, швидше за все, витратить більше гортання поліграфії, ніж на читання електронного листа або твіту. І тому в ній потрібно надати більше інформації.
Надрукуйте всю необхідну інформацію, щоб клієнти могли прийняти рішення, до якого ви їх закликаєте. Є кілька способів досягти цієї мети:
- Використовуйте привабливі зображення з високою роздільною здатністю, які звернуть на себе увагу.
- Додайте графіки і тексти, які поєднуються з вашим брендом, і донесіть правильне повідомлення про ваші продукти або послуги.
- Увімкніть реальні відгуки, які наочно переконають клієнта, чому він повинен обрати саме вас.
Найголовніше – зосередити увагу на потребах клієнта. Ви хочете заслужити їх лояльність, і зміст вашої поліграфії має допомогти в досягненні цієї мети. Сконцентруйте свою повідомлення на тому, яку користь приносить ваша компанія клієнтам з точки зору цінності, зручності і якості.
Обов’язково додайте заклик до дії
Мета рекламної поліграфії така ж, як і у будь-якого іншого маркетингового каналу комунікацій. Ви хочете переконати клієнта в тому, що співпраця з вами поліпшить його життя. Ось де добре продуманий заклик до дії так важливий. Це клей, який тримає все разом.
Заклик до дії має бути досить переконливим, щоб дійсно змусити потенційного клієнта діяти. Ви повинні зробити його зрозумілим, стислим і потужним. Не бійтеся повторювати заклики до дії в різних місцях буклету, каталогу або листівки. Не думайте про те, що це буде виводити з себе. Насправді це допоможе клієнту запам’ятати вашу пропозицію надовго, навіть після того, як він прочитає ваш меседж.
Де розмістити повторні заклики до дії? Наприклад, використовуйте бічні рамки, постскриптум і виноски, які виділяться від основної частини контенту.
Діліться свіжими даними
Актуальність – це все для ефективної рекламної поліграфії або прямої поштової розсилки. Ви повинні вручити їх потрібним людям в потрібних місцях в потрібний час, щоб отримати максимальну віддачу. Кращий спосіб зробити це – оновлювати і підтримувати актуальність вашої бази даних.
Точні дані допоможуть вам правильно визначити вашу цільову аудиторію і її інтереси. Це також допоможе вам уникнути помилок при формуванні груп отримувачів. Наприклад, якщо компанія по догляду за газонами розішле листівки з рекламою своїх послуг жителям квартир у житловому комплексі, це, ймовірно, буде марно, оскільки мало хто з цих людей будуть потребувати їхніх послуг. Підтримка даних в актуальному стані допоможе такій компанії знайти райони, заповнені домовласниками, які хотіли б використовувати їх послуги, чи квартирантами, які мають дачні ділянки.
Наявність правильних даних допоможе зрозуміти, чим живуть ваші клієнти і як найкращим чином задовольнити їх потреби. Маркетинг найбільш ефективний, коли ви можете надати докази того, що ваш бренд задовольняє певну потребу вашої цільової аудиторії. Це відкладається в їх підсвідомості і формує лояльність до бренду.
Інтегруйте в комплексі з іншими маркетинговими інструментами
Ваша стратегія застосування рекламної поліграфії не повинна «виявитися на безлюдному острові серед пальм і кокосів». Інтегруйте поліграфію з іншими маркетинговими каналами комунікацій, щоб вона стала частиною загальної маркетингової стратегії. Яку необхідно дотримуватися з самого початку.
Добре роби — добре й буде. Разові кампанії не спрацюють, тому що ви не можете за один раз створити досить широкий механізм, щоб залучити кожного потенційного клієнта. Будьте готові відправити кілька каталогів, буклетів або листівок вашій цільовій аудиторії. Використовуйте A/B-тестування, щоб побачити, які стратегії контенту і наповнення працюють найкраще, щоб ви могли оптимізувати свої зусилля і ресурси. Звичайно потрібно кілька контактів, перш ніж пряма розсилка або роздача поліграфії остаточно простимулює клієнтів до дії.
Паралельно з роздачею поліграфії задійте e-mail розсилку, онлайн-рекламу і публікації в соціальних мережах. Використовуйте ті ж зображення, графіку, коди купонів і інші матеріали в усіх каналах маркетингових комунікацій. Це створює синергію, об’єднує маркетингові зусилля і допомагає клієнтам рухатися в правильному напрямку, незалежно від того, де, коли і як вони встановили перший контакт з вашим брендом.
На сайті нашої друкарні ви можете замовити виготовлення і друк буклетів, листівок, каталогів і блокнотів за вашими дизайнами і з вашим логотипом
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss