Типографія Huss друкує каталоги більш ніж 20 років. Ми працювали з різними замовниками: від сфери моди до технологічних підприємств.
Після тривалої перерви починається сезон виставок і тематичних заходів. Вдалий час якісно презентувати і продати товари та послуги. Тому ми зібрали для вас в блозі найпопулярніші на сьогодні типи каталогів.
Залежно від цілей використання існують різні каталоги:
- для бізнесу (періодичний, іміджевий, рекламний, інформаційний);
- річні звіти;
- каталоги робіт митців та арт-проектів.
Тож кожен дизайн індивідуальний і наші експерти радять найзручніші та найбільш вигідні рішення для вашої поліграфії. Тож якщо ви хочете надрукувати каталог, обирайте те, що підходить вам.
Найпопулярніші формати для друку та виготовлення каталогів:
- А4 – підійде для каталогів із великою кількістю зображень, вони привертатимуть увагу та візуально репрезентують ваш товар;
- А5 – зручний варіант для подачі тексту, невеликий формат легко носити з собою і читати коли завгодно;
- 210х210 мм (квадратний) – універсальний і звичний, особливо у час соцмереж;
- індивідуального формату – якщо хочете великий чи крихітний каталог або ж навіть трикутний, типографія Huss працює навіть з нестандартними форматами.
Щоб ваш каталог був довговічний і сторінки трималися міцно, пропонуємо різні види кріплення:
- проклейка клеєм (термобіндер) – найпоширеніший універсальний варіант;
- на пружині, яку зручно розгортати і легко вирвати потрібні сторінки;
- прихована пружина, що виглядає стильно і лаконічно;
- скоба – для каталогів невеликого розміру;
- болти та хольнітени (металеві заклепки) – додають унікальності дизайну.
Для того, аби зробити корінець більш міцним, радимо додатково прошивати сторінки нитками.
Типи обкладинки:
- тверда;
- м’яка;
- дизайнерський картон, який може бути різної товщини, кольорів та текстур.
Також можна покривати обкладинку різними видами ламінації. Це підвищує довговічність виробів і може слугувати акцентом у оформленні. Ви можете обрати матову, яка пасує для мінімалістичних дизайнів, глянцеву, що переливатиметься на світлі, або ж Soft Touch ламінацію, яку називають оксамитовою через те, що вона приємна на дотик.
Якщо ваш каталог великого об’єму, для зручності пошуку інформації для ваших читачів радимо додавати рубрикатор (висічку рубрик), вона може відокремлювати розділи за допомогою кольору чи різних розмірів та форм аркуша.
Також для оформлення обкладинки каталогу використовують популярні пілядрукарські процеси:
- тиснення, коли ділянки на обкладинці роблять увігнутими;
- конгрев, коли зображення стає об’ємнішим;
- покриття УФ-лаком (суцільно всю обкладинку або на вибіркових ділянках);
- ламінування;
- висічки.
Для оформлення можна обрати будь-який спосіб, виділити надписи, лого компанії, ілюстрації… Тиснення можна виконати срібною, золотою чи фольгою будь-якого іншого кольору. Такі деталі виокремлять ваш дизайн серед інших і зроблять його особливим. Зараз активно набуває популярності європейський тренд: клапани на обкладинці. Це означає, що ваша обкладинка буде більша, ніж розмір сторінок, отже клапан можна буде використовувати як закладинку.
Отже, у типографії Huss ви знайдете рішення для будь-яких дизайнерських потреб. І у вас є можливість обирати не лише зовнішній вигляд виробів, але й наповнення, тобто папір для ваших сторінок (офсетний, крейдований, Munken Pure, дизайнерський).
Залежно від кількості сторінок та бажаної товщини ви можете обирати різну щільність паперу. Зазвичай обирають рекомендовану щільність: для сторінок каталогу – 115-130 гр/м2, а для обкладинки – 250 гр/м2.
Кожен тираж індивідуальний і типографія Huss використовує ті прийоми, які вдовольнять ваші смаки. Наші експерти допоможуть з технічними нюансами, тож ваші каталоги у надійних руках.
Наша друкарня здійснює виготовлення та друк каталогів будь-якої складності, форм та будь-яким тиражем. Лишайте заявки на сайті!
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss