Брошура, як і будь-який інший вид поліграфічної продукції, повинен привертати увагу. На щастя, технічні можливості сучасних типографій дозволяють створити щось унікальне. Питання лише у майстерності.
Більшість брошур мають від 20 до 30 сторінок і усі виглядають однаково: приваблива обкладинка, кілька зображень, перевірений макет… Але ні. Сьогодні більшість корпорацій намагаються підійти до розробки брошур креативно, а друкарні йдуть в ногу з часом, дизайнерськими та технічними вимогами.
Отже, як зробити так, щоб люди почали говорити про вашу корпорацію, щойно візьмуть брошуру до рук? Найпростіший спосіб ‒ експериментувати з папером та розмірами. Використати звичайний та дизайнерський папір різної товщини, незвичні тиснення, перфорацію… Елементи, які глядачі не очікують побачити в типових брошурах. Це стимулюватиме прочитати інформацію, а саме це вам і необхідно? Пропонуємо більше ідей, як урізноманітнити дизайн брошур:
Фірмова папка з вкладишами
Покладіть брошуру у папку. Корпоративна папка може виглядати стильно і вміщати додаткові матеріали (листівки, візитівки).
Найбільш корисним у цій пораді є можливість видозміни наповнення папки відповідно до цільової аудиторії. Залишайте лише ті елементи, які можуть зацікавити потенційних читачів.
Окрім можливості вдовольнити запити клієнта, папки допомагають у маркетингових стратегіях. Ви можете відправляти клієнтам оновлені вкладиші для додавання їх у брошуру. Це спонукатиме зберегти папку і час від часу повертатися до неї, аби переглянути нові матеріали, а отже ви будете підтримувати контакт з клієнтами.
Орігамі (складений папір)
Складання паперу ‒ це спосіб спілкування з читачами, що запам’ятовується їм, а вам допомагає зекономити. Величезний об’єм інформації може поміститися на відносно невеликій площі зібганого паперу.
Для натхнення, перегляньте концепцію орігамі-брошури від Khyati Trehan для Artistes Unlimited.
Цей підхід варто використовувати обережно, адже клієнтам складніше зберігати такі брошури і шукати в них інформацію.
Вкладки
Додавання вкладок у брошуру ‒ вияв турботи про читача. Адже це значно полегшує навігацію та зручність використання. Не бійтеся використовувати яскраві кольори та сміливі типографічні рішення, якщо вони підходять до фірмового стилю вашої компанії.
Наприклад, брошура від норвезької дизайн-студії Heydays для Westerdale School of Communication дотримується цього принципу.
Висічки та вирізані елементи
Вирізані елементи додають візуальної незвичності брошурі. Водночас, якщо продумати концепцію дизайну та ідейне наповнення тексту, то висічки можуть підсилити сенс і посил брошури.
Наприклад, цю брошуру створив Lakosi Kriszián для Вudapest Architecture Film Festival.
Техніка висічок зазвичай використовується на обкладинках, але ніхто не обмежує творчий потенціал, тож всередині брошур вона теж може виглядати привабливо.
Нетипові форми
Зазвичай брошури квадратні чи прямокутні і для цього є безліч логічних причин: від специфіки створення макетів, до психологічних звичок та технологій друку. Саме тому формою брошур легко виділитися із натовпу.
Ця трикутна брошура була створена для реклами телевізійних шоу мережі TVNZ 7. Її автор Томас Павітт вписав логотип компанії у розгортку.Таким чином, незвична форма брошури слугує впізнаваності бренду і розкриває маркетинговий потенціал.
Оформлення палітурки
Вибір незвичної палітурки підсилює перше враження від брошури. Зазвичай їх прошивають чи склеюють, тож зробити щось оригінальне буде не складно.
Наприклад, у брошурі Hype & Slippers яскравий жовтий дизайн поєднується зі спіральною палітуркою, що відтворює візуальний посил бренду і підкреслює інформацію.
Дизайнерка Алісія Ві демонструє, що завдяки винахідливості така палітурка не обов’язково повинна бути дорогою, щоб візуально запам’ятатися.
Використовуйте нитки для шиття, біндери, булавки… Звісно, нетипова палітурка може збільшити вартість друку, проте краще уточнити в типографії, які економні, але стильні варіанти вам можуть запропонувати.
Дотримуйтеся єдності стилю
Зовнішній вигляд брошури повинен відповідати стилю компанії, аби створювати враження цілісної та витриманої дизайн-системи. Тож якщо ви проектуєте дизайн брошури для елітного ресторану, навряд чи обкладинка з висіченими графіті стане підходящим варіантом.
Існує тонка грань між блискучою ідеєю та недолугим рішенням, тому не варто, аби дизайнерська знахідка стала самоціллю. Мета брошури ‒ проінформувати читача, не відволікайте його божевільними конструкціями чи неоновими кольорами, інакше вадлива інформація просто загубиться.
Пробуйте різні варіанти: тиснення, ламінацію, різні текстури, кольори, розміри. Друк брошур вийшов на новий рівень в останні кілька років, тож експерименти у цій галузі продовжуються. Ви обов’язково знайдете ідеальне дизайнерське рішення для своєї компанії.
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss
Наша друкарня виготовляє та друкує брошури будь-якої складності, форми та будь-яким накладом. Залишайте заявки на сайті!