Бажаєте стати продуктивнішими? Тоді вам доведеться змінити деякі звички.
Насамперед вам необхідно знати про те, що ви робите (або не робите), про негативний вплив цих речей на ваше життя. І про те, де вони можуть «тягнути вас на дно» при досягненні ваших цілей.
Наприклад, ось чотири звички, які шкодять продуктивності. Але які можна змінити, якщо дотримуватись деяких правил.
Відволікання на соціальні мережі та месенджери.
У середньому ми проводимо у гаджетах понад чотири години на добу.
Неймовірно, правда ж?
Реальність така, що кожен раз, коли ви відповідаєте в соціальних мережах чи месенджері, ви відволікаєтесь, втрачаєте концентрацію та продуктивність.
Що робити?
Перший крок – це вимкнути сповіщення, щоб вони не відволікали вас, коли надходитимуть нові повідомлення.
Якщо ви не можете без соціальних мереж чи месенджера, оберіть певний проміжок часу (наприклад, одну годину), протягом якого точно не будете дивитися у свій телефон. З часом ви звикнете до цього.
Завжди казати «Так»
Завжди говорити так, безумовно, має свої переваги, особливо коли надається можливість, яка дозволить проявити всю глибину ваших професійних та особистісних можливостей. Але це працює й у зворотний бік, і може сильно заважати.
Як тільки ви занадто «розпорошитеся», і хапатиметеся за все підряд, то за підсумком не виходитиме належним чином нічого. До того ж це може призвести до втрачених можливостей у майбутньому, хоча ваші наміри могли бути добрими.
Що робити?
Коли вам запропонують новий проєкт чи задачу, зупиніться та подумайте хвилину, перш ніж сказати «так». Подумайте про коротко- і довгострокову перспективу, та навчіться казати «ні».
Повірте, ваш керівник оцінить той факт, що ви чесні, особливо якщо це захистить проєкт від негативних результатів.
Безлад на робочому столі
Звичайно, безлад на робочому столі може означати, що ви геній, але також це заважає вашій продуктивності, і складається враження, що ви не встигаєте і постійно намагаєтеся надолужити втрачене.
Що робити?
По-перше, ви повинні навести лад на офісному столі та робочому столі вашого комп’ютера. Якщо ви готові розлучитися з брудним столом, це буде підсвідома вправа, щоб справді мати новий простір для роботи.
Потім подумайте про те, як ви розставляєте пріоритети та які інструменти ви використовуєте для моніторингу всіх ваших завдань. В епоху інтернету використовуйте електронні послуги управління завданнями, як Basecamp, Trello та Asana. Також оновлюйте свої нотатки та списки справ за допомогою Evernote, Todoist, Dropbox Paper або аналогічних мобільних програм. Ну чи класичні записники, щоденники, блокноти та стікери ніхто не скасовував.
Сьогодні важливо розставляти пріоритети. Ви не встигнете зробити все, це факт. І всі намагаються виділяти із завдань найпріоритетніші залежно від контексту.
Життя без розкладу
Ранок понеділка, 9 ранку, і ви потрапляєте у прірву під назвою «робоча пошта».
Але через п’ять хвилин ви вже на терміновій нараді, яка триває дві години, тоді як ви знову отримали купу важливих пропущених листів.
Колись траплялося?
Додатковий крок до високої продуктивності та самоорганізації – складання та планування особистого графіку. Це систематизує та заощадить час та нерви в майбутньому, і здоровий глузд теж.
Що робити?
Витратьте 30 хвилин робочого або вихідного дня, щоб спланувати наступний тиждень. Перевірте свою електронну пошту, сплануйте перелік справ і точно вирішіть, як збираєтесь розподілити час. Заплануйте від 30 до 60 хвилин у своєму власному календарі на виконання тих чи інших завдань, щоб не відставати від графіка та виконувати їх вчасно. І так розплануйте весь робочий тиждень.
Завдяки цьому ви будете заздалегідь готові до більшості очікуваних подій. А якщо станеться щось незаплановане, ви точно знатимете, внаслідок чого ви можете надолужити.
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні huss
На сайті нашої друкарні ви можете замовити друк блокнотів, каталогів та книг по вашому дизайну чи з вашим логотипом