Каталог як маркетинговий інструмент для розвитку компанії

administrator
17 December

Каталог – ілюстроване видання, що містить рекламну або довідкову інформацію про компанію, її товари та послуги. Зазвичай, каталог є зброшурованим багатосторінником. У ньому послідовно подана ​​інформація, розбита на рубрики. Наведено фотографії зі зразками продукції, яку рекламують, і коротка інформація про товар. Каталог також може містити інформацію про саму компанію, її успіхи та історію створення.

Навіщо компаніям потрібно замовляти каталоги?

Друк каталогів здійснюють під час підготовки до виставок та інших презентаційних заходів. Гарну поліграфію використовують як інструмент просування та зміцнення іміджу компанії. Основний блок інформації подають на якісному крейдованому папері. Найпоширеніший формат для видання каталогів А4, але трапляються й інші варіанти.
Правильне наповнення поліграфічного виробу допомагає показати бренд та його продукти з найкращого боку. Грамотний друкований матеріал виконує не лише рекламну функцію, а й розповідає про переваги компанії, її товарів та послуг. Все це сприяє налагодженню бізнес-контактів та підвищенню продажів.
Залежно від цілей, які ставить собі компанія, здійснюватиметься замовлення каталогів певних видів. Друкарня Huss пропонує такі варіанти:

1. Періодичний
Компанії та організації видають їх із певною періодичністю. Основна мета – забезпечити потенційну аудиторію актуальною та корисною інформацією. Новий випуск організовують з нагоди появи у продажу нової серії товарів, розширення переліку послуг, зміни цінової політики, формування акційних та спецпропозицій. Друкований каталог розрахований на аудиторію постійних клієнтів та покупців. На основі інформації, яка міститься у черговому випуску, вдається ефективно підвищити продажі. Зазвичай, наведена інформація є актуальною впродовж певного терміну, дати якого вказують у каталозі на першій сторінці.

2. Имиджевый
Мета його випуску – інформувати про успіхи та досягнення компанії. Інформацію подають так, щоб склалося позитивне враження. Для цього використовують найкращі досягнення поліграфічної індустрії: підбирають найкращий папір, здійснюють якісну додрукарську підготовку та післядрукарську обробку. Основний зміст іміджевих каталогів стосується висвітлення діяльності організації та професійних досягнень. Загалом, такі матеріали є лише ознайомлювальними і не стосуються описів товарів та послуг. Їх розповсюджують на презентаціях, під час ділових переговорів, а також розсилають потенційним та постійним партнерам.

3. Рекламный
Такий тип каталогу передбачає наявність гарних ілюстрацій, які представляють товари та послуги. Обсяг видання може сягати п’ятисот сторінок та більше. Титульний лист містить логотип та назву компанії. На останній сторінці розміщують контактну інформацію, реквізити та список філій (якщо вони є). Рекламний каталог містить всю необхідну інформацію, яка потрібна потенційному клієнту.

Які каталоги виготовляє друкарня Huss

 

Каталог как маркетинговый инструмент для развития компании

Залежно від потреб замовника, є можливість друку каталогів різного формату. Найбільш популярні такі:

  • А4 – найпоширеніший формат, оскільки відповідає стандартному паперовому аркушу розміром 297х210 мм. Його популярність обумовлена ​​тим, що в діловій документації документи видають у цьому форматі. Офісна канцелярія (папки-швидкозшивачі, файли, кейси, полиці) адаптована до цього розміру. На сторінках такого формату є багато вільного місця. Тож є можливість подати повну інформацію про продукт, проілюструвавши її якісними зображеннями та схемами.
  • А5 – формат має розмір 148х210 мм (половина формату А4). Каталоги у форматі А5 дуже зручні та компактні. Вони досить невеликі, але дозволяють якісно передати потрібну інформацію, так само як каталоги формату А4.
  • євроформат є найбільш компактним та відповідає третині формату А4. Його розміри 100х210 мм.
  • індивідуальний формат використовують у проектах із неординарним рішенням.

Крім того, на враження від друкованої продукції впливає і тип кріплення аркушів. Залежно від цілей видання можна вибрати певний вид:</p

  • на скобі
  • клейове з’єднання без швів (термобіндер)
  • пружина, у тому числі й напівзакрита
  • прошивка ниткою

Чим відома друкарня Huss

Друкарня Huss є фамільною компанією з багаторічною історією. Завдяки ретельному підходу вона стала лідером на ринку з надання поліграфічних послуг. За роки своєї діяльності (понад 15 років), друкарня освоїла технології виробництва на новітньому європейському обладнанні.

У портфоліо Huss є приклади співпраці з такими успішними брендами:

  • торгова марка побутової техніки Smeg
  • розробник та дистриб’ютор високотехнологічної продукції Summit-Agro Ukraine
  • виставка художніх робіт Silver Easel

Серед замовників є клієнти з багатьох країн Європи: Швеція, Німеччина, Франція та ін.

Замовити друк у нашій типографії

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.