administrator
04 November

Якщо вам потрібен ефективний буклет, його дизайн повинен бути ретельно продуманим. Причому, продумувати його потрібно із врахуванням того, яку функцію виконуватиме буклет.
- Для створення іміджевих буклетів акцент робиться на привабливих картинках. Тут мало тексту, натомість він поєднується із фото у максимально оригінальній подачі.
- Інформаційний – такий дизайн буклетів містить менше зображень і більше тексту, на роботу над яким і робиться основний акцент: важливі фрагменти виділяються кольором, важливі заголовки та підзаголовки – так само (для того, щоб погляд читача одразу «ловив» найважливішу інформацію).
- Дизайн рекламних буклетів, які закликають до покупки, переходу на сайт або телефонного дзвінка, гармонійно поєднує два вищезгадані види: тут важливі і фотографії, і влучний текст, і оригінальне поєднання їх на сторінці.
Дизайн та друк буклетів: етапи роботи
- Розробка дизайну буклету починається з визначення потреб замовника: які завдання повинен вирішувати буклет, які матеріали для його створення є (фото, тексти), на що необхідно заробити наголос.
- Визначаються терміни роботи.
- Робота над відсутнім контентом: добір зображень, створення текстів, інфографіки, таблиць.
- Створення посторінкового плану.
- Розробка загальної концепції дизайну: гами кольорів, шрифтів і т.д.
- Верстка відповідно до технічних вимог друкарського обладнання.
- Друк.
- При необхідності – постдрукарська обробка (створення додаткових елементів дизайну (ламінація, тиснення, висікання, фольгування тощо)).
5 способів зробити дизайн рекламних буклетів ще оригінальнішим та привабливішим
- Використовуйте зображення з максимальною роздільною здатністю. Це дозволить розглянути всі деталі та поринути в атмосферу, яка створюється концепцією вашого буклету.
- Краще, якщо зображення будуть унікальними, вашими. Якщо людина побачить у рекламному буклеті картинку з фотостоку (а вони регулярно зустрічаються то там, то тут і вже впізнаються), у неї зменшиться довіра до компанії. Якщо для вас справді важливий результат, запросіть до співпраці професійного фотографа або ілюстратора.
- Використовуйте оригінальні методи складання буклету: наприклад він може виглядати, як конверт, будиночок, гірський схил і т.д.
- Грайте на контрастах кольору – це привертає та утримує увагу. Але не переборщіть з палітрою: краще використовувати в оформленні буклету 3-4 основні кольори + чорний (ним найкраще друкувати текст, оскільки кольорові абзаци або білі рядки на чорному тлі швидко втомлюють очі читача).
- Якщо ваше завдання – виділитися серед безлічі конкурентів і запам’ятатися (наприклад, на виставці чи конференції), додайте у буклет приємний сюрприз для потенційного клієнта, оригінально обігравши його. Наприклад, це може бути маленький бонус-пробник, об’ємна 3D-фігура, яка з’являється при розкритті буклету, або елементи доповненої реальності (ілюстрації «оживатимуть» на екрані телефону за допомогою спеціальних програм).
І головна порада: експериментуйте сміливіше, надихайтеся всім, що бачите. Адже в оформленні рекламних матеріалів немає незначних дрібниць.
Замовити друк буклетів у нашій друкарні
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss