Як знайти спільну мову з дизайнерами макетів

administrator
26 February
Як знайти спільну мову з дизайнерами макетів

Між ідеєю та готовою поліграфічною продукцією, яку будете тримати у руках, є кілька посередників. Друкарня, яка надрукує макет на якісному папері та з досконалими кольорами. Та дизайнер, який для вас цей макет зробить.

Як знайти баланс між творчою свободою та чіткими вказівками? Та правильно проінформувати дизайнера про концепцію, аби ви отримали готову продукцію такою, як уявляли і навіть краще?

 

Поговоріть

Залучайте дизайнера на ранніх етапах розробки проєкту. Надішліть аналоги продукції, яка подобається та опишіть свої ідеї перш ніж складати точне технічне завдання. Так ви зможете вияснити чи ви з дизайнером на одній хвилі, чи у нього є думки і зауваження. Дизайнери можуть підказати маршрути розвитку проєкту, про які ви навіть не здогадувалися, допомогти візуалізувати аудиторію та передбачити реакцію.

Тож раннє залучення допоможе уникнути зайвої втрати часу та постійних переробок. І вже після цього сформуйте чітке завдання: скільки сторінок потрібно, які нюанси варто врахувати, формат продукції, кольорові чи чорно-білі зображення, одно чи двосторонній друк, тощо.

Перерахуйте деталі, які ви б хотіли бачити, але не обмежуйте свободу дизайнера, дайте можливість проявити себе і додати щось, що вас здивує.

Як знайти спільну мову з дизайнерами макетів

Надайте рекомендації про бренд

Якщо у вас є брендбук, надішліть його дизайнеру разом із можливістю завантажити фірмові шрифти. Якщо ж такого немає, опишіть особливості ваших маркетингових матеріалів, фірмовий стиль (кольорову палітру, визначальні елементи, місію бренду). Усе це впливатиме на фінальне оформлення і накладатиме певні обмеження.

 

Подумайте, на чому буде надрукований фінальний продукт

Якщо це буде листівка для масового розповсюдження, вона буде надрукована на тоншому, дешевшому папері. Дизайнер це врахує і додасть менше зображень та кольорів. Якщо ж це буде брошура на цупкому, матовому чи глянцевому, або ж дизайнерському папері, це також може вплинути на дизайн.

Менеджер та майстер друкарні врахують це і додадуть деталі, аби підкреслити текстуру паперу чи порадять цікаві варіанти: фольгування деталей, тиснення…

Як знайти спільну мову з дизайнерами макетів

Ретельно перевірте фінальний макет

Є таке правило, що більшість непоправних помилок можна уникнути на етапі розробки макету. Тому ретельно перевіряйте свої макети. Деякі друкарні перевіряють їх на помилки технічного характеру, щоб убезпечити клієнта від передруку тиражу. Але граматичні помилки залишаються на совісті замовника і дизайнера.

Перечитайте чи немає помилок або зайвих абзаців у тексті, виправте помилки, адже це впливає на загальне враження від продукції. А потім проконсультуйтеся з експертами друкарні. Попросіть показати різні варіанти паперу і навіть зробіть кольоропробу перед друком, щоб оцінити відповідність кольорів які, ви отримаєте і внести корективи до запуску тиражу у виробництво.

 

Бажаємо вдалої та продуктивної співпраці з дизайнерами та довіряйте свої тиражі друкарні Huss.

Щоб дізнатися вартість друку та виготовлення тиражу напишіть на marketing@huss.com.ua або заповніть форму на сайті.

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Зв'язатися з менеджером