Відчуваєте ностальгію за давноминулими днями? Коли відійти від телефону можна було лише на відстань дротів, а номер набирали прокручуванням диску… Напевно компанія HZDG відчувала схоже почуття ностальгії, коли вирішила дарувати своїм клієнтам телефонну слухавку. Це гарнітура, яку можна приєднати до телефону чи комп’ютера. Дизайнерка Marina Linderman розробила дизайн упаковки, яку відправляли поштою клієнтам та партнерам по бізнесу.
Із цікавих прийомів, які варто взяти на замітку при розробці ваших макетів для друку: гра зі шрифтами та кольорами.
Оскільки телефонна слухавка помаранчева, цей колір став основою оформлення. Це активний акцент, що привертає увагу, тож його доповнили стриманим сірим для дотримання балансу. Шрифт жирний, без засічок, його легко прочитати, він створює враження надійності, проте водночас і грайливості.
Прості ілюстрації слугують інструкцією з підключення пристрою. Для міцності пакування обрали для друку цупкий картон.
Та головне, що така рекламна кампанія та поліграфія матиме широке охоплення і взаємодію, як у випадку з компанією HZDG. Таким чином ви:
- стимулюєте продажі
- збільшите кількість звернень до компанії
- підвищите впізнаваність бренду
- створите образ бренду
- виділитесь на фоні конкурентів.
HZDG.COM не займаються продажем телефонів, як це може здатися на перший погляд. Це брендингове агентство. Але такий нестандратний прямий маркетинг (дірект-маркетинг) дозволив збільшити кількість звернень до компанії в кілька разів. А ті, хто не звернувся в перші кілька днів, з великою ймовірністю захочуть скористатися їх послугами і згадають про них, коли це буде необхідно.
Виникло бажання надрукувати незвичну рекламну проліграфію?
Приносьте свої макети у типографію Huss і ми вигадаємо, як найкраще втілити вашу ідею.
Замовити виготовлення поліграфії на нашому сайті. Телефонуйте лишайте заявки!
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss