Впливовий бренд, який існує в декількох країнах буде використовувати всі доступні маркетингові інструменти, щоб залучати клієнтів. Але чи є актуальними надруковані каталоги в стратегії IKEA? Дві основні причини, за якими бренд хоче вкладати час, сили і гроші в створення каталогу: представлення товарів і збільшення продажів. Значить, каталог – це засіб, щоб спонукати клієнта на один крок вперед до придбання.
Такі бренди, як CVS або Bed Bath and Beyond, публікують щотижневі або щомісячні каталоги з єдиною метою: представити свої пропозиції і отримати трафік в магазині. Недавнє дослідження Nielsen (незалежна фірма, яка проводить маркетингові дослідження в індустрії товарів повсякденного попиту) показує, що старомодний спосіб розсилки друкованих каталогів є кращим вибором для роздрібної торгівлі, принаймні, на даний момент.
Саме тому IKEA все ще друкують каталоги. Їх мета – розповісти історію про свої товари і створити у читача відчуття, ніби вони буквально запрошені в чужий будинок. IKEA поєднують тексти, зображення, фото інтер’єрів … Друк щорічних каталогів і їх розсилка поштою та в магазинах, як і раніше є виграшною стратегією для меблевого гіганта. Вони розглядають цей тип контенту швидше, як журнал, який занурює читача в досвід взаємодії з продуктами, а не просто як перелік товарів.
Зображення варті тисячі слів і є найкращим інструментом комунікації. Фотографії продуктів привертають увагу, це перше, що покупці бачать в каталозі. Наприклад, Bonobos, дочірня компанія Walmart, що спеціалізується на чоловічому одязі, навмисно обмежувала кількість описового тексту в своєму каталозі. Вони думають, що краще пропустити мало важливі деталі, такі як інструкції з догляду. Зрештою, клієнти зазвичай шукають цю інформацію в інтернеті. Хоча каталоги продуктів не дають клієнтам можливість фізично ознайомиться з продуктом, високоякісні зображення і сенсорний досвід перегортання сторінок заповнюють прогалини. Але дуже важливо, щоб продукти в магазині були такими ж, як в каталогах, щоб не підривати довіру потенційних клієнтів.
IKEA асоціюється з доступними товарами для дому. І цій репутації також сприяють каталоги. Меблевий гігант не просто рекламує свою продукцію. Вони допоможуть спроектувати і прикрасити ваш будинок максимально красиво і швидко. Каталоги IKEA часто включають інтерв’ю з дизайнерами меблів та інтер’єру. Це дозволяє читачам можливість прив’язатися до продуктів, компанії і людей, які там працюють. Цей вид редакційних статей запам’ятовується і цікавить широку аудиторію і збільшує продажі IKEA.
Каталоги ніколи не вийдуть з моди, особливо, якщо вони містять корисну інформацію. Друковані або онлайн … Люди все ще люблять перегортати каталоги, а бренди бачать коефіцієнт конверсії, який робить друковані каталоги важливим елементом їх маркетингових комунікацій.
Надрукувати каталоги з доставкою по Києву і Україні
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss