Поради щодо друку каталогів: маркетинг нового рівня

administrator
23 September
Поради щодо друку каталогів: маркетинг нового рівня - друкарня huss

Каталоги — це потужний маркетинговий інструмент. Вони дозволяють презентувати товари і послуги так, щоб розповісти історію. Якщо є емоційна складова, клієнти схильні до натхнення вашим брендом, формується сильніший зв’язок з цінностями. Окрім того друкований каталог може стати стимулом для офлайн аудиторії відвідати ваш сайт і підписатись у соцмережах. Люди взаємодіють із реальним каталогом, завдяки тактильним відчуттям підвищується рівень утримання уваги та зацікавлення.

Друкарня huss зібрала кілька порад про друк каталогів, які допоможуть вдосконалити ваші маркетингові стратегії.

Плануйте

Перед тим, як друкувати каталог, вам потрібно відповісти на кілька питань.

  • Яка ваша мета?
  • Хто ваша цільова аудиторія?
  • Ви хочете, щоб ваші клієнти робили замовлення безпосередньо після перегляду каталогу чи вам потрібно, щоб вони відвідали сайт?

Вам потрібно з’ясувати усі нюанси, адже кожен із них впливає на друковані рекламні матеріали. Якщо пропустити етап попереднього планування, у процесі може виникнути купа проблем і необхідність радикальних змін, щоб каталог відповідав вашим цілям. Тож, більшість проблем можна уникнути на етапі підготовки. Це допомагає зекономити час та кошти.

Зробіть дизайн, що відповідає потребам вашої  аудиторії, так ви зможете утримати увагу. Клієнт перегляне каталог і відчує звернення компанії особисто до нього.

Поради щодо друку каталогів: маркетинг нового рівня - друкарня huss

Оберіть одну тематику

Після планування, коли визначили цілі, потрібно підібрати контент, який допоможе досягти мети.

Не намагайтеся висвітлити усі масштабні аспекти діяльності компанії, не заплутуйте  читачів. Варто зосередитися на одній темі і розповісти про неї детальніше. Наповніть рекламну поліграфію унікальною інформацією.

Хоча каталог — це не журнал, вам потрібно, аби аудиторія сприймала його саме так.

  • Додайте інтерв’ю з власниками вашого бренду.
  • Додайте звернення топ менеджера чи директора до клієнтів та партнерів.
  • Персоналізуйте.
  • Поділіться закуліссям діяльності, щоб ваша аудиторія переглядала і читала контент без поспіху.

Чим більше зміст зацікавить і захопить читачів, тим більша ймовірність, що вони зроблять замовлення, відвідають сайт чи зроблять те, що вам потрібно.

 

Не нехтуйте дизайном

Поганий дизайн може зіпсувати навіть найкращий зміст. Проаналізуйте конкурентів, прислухайтеся до вашої аудиторії та створіть лаконічне оформлення. Якщо у вас є брендбук, варто дотримуватися фірмових кольорів та шрифтів, щоб закріпити асоціацію з брендом у читачів. Якщо ж брендбуку у вас немає, орієнтуйтеся на кілька простих правил:

  1. Використовуйте 2 шрифти, дотримуйтеся ієрархії тексту, щоб читач чітко бачив заголовки і міг швидше орієнтуватися у каталозі.
  2. Звертайте увагу на якість зображень (не нижче 300 dpi). Якщо якість буде поганою, картинка при друці стане пікселізованою чи розмитою. Для аудиторії це може асоціюватися з не професіоналізмом.
  3. Враховуйте контекст при виборі елементів дизайну. Якщо ваш бренд преміум класу, оберіть стриману кольорову гаму та строгі шрифти. Адже кислотні відтінки чи нерівні шрифти викличуть дисонанс у читача. Подбайте про те, аби викликати відповідні емоції у аудиторії.

Поради щодо друку каталогів: маркетинг нового рівня - друкарня huss

Визначте методи розповсюдження

  • Де ви будете реалізовувати свої каталоги?
  • За яких умов, у яких об’ємах?
  • Роздавати на конференціях чи у власному магазині чи офісі?
  • Надсилати поштою?

Від цього може залежати розмір каталогу, матеріал, тип кріплення корінця…

Перевірте файл для друку

Коли ви чи ваш дизайнер закінчили створення каталогу, передайте файл для друку на огляд колегам. Свіжий погляд зможе виявити неточності, одруківки та нюанси, які ви могли пропустити.

А попередня перевірка макету на придатність до друку допоможе уникнути передруку тиражу і зекономить ваші ресурси.

Ці кілька порад допоможуть вирішити ваші маркетингові задачі і створити якісний, а головне — ефективний друкований каталог.

Поради щодо друку каталогів: маркетинг нового рівня - друкарня huss

Надрукувати каталоги у типографії huss

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.