Мода мінлива. Те, що було сучасним впродовж останніх кількох років, зараз може виглядати застарілим. Дизайн надрукованих каталогів також змінився останнім часом, щоб відповідати тенденціям XXI ст. Всупереч диджиталізації реклами та маркетингу загалом, каталоги друкуються компаніями регулярно. Маркетологи намагаються дивувати клієнтів та бізнес-партнерів. У гонитві за місцем під сонцем серед конкурентів кожен рік приносить нові ідеї. Щось стає трендовим, щось застаріває і забувається, щоб повернутися в моду пізніше. Погляньмо, які тренди приніс нам 2018 рік.
- Широкий вибір типографії
- Використання яскравих кольорів
- Аутентична фотографія
- Подвійна експозиція
- 3-вимірний дизайн
Бренд потребує маркетингу, щоб виділитися на тлі конкурентів і запам’ятатися споживачам. Каталоги продукції або послуг компанії є одним з найефективніших маркетингових інструментів, який надає важливу інформацію про продукт та допомагає вашому бренду стати популярним. За даними designerpeople.com 70% покупців погоджуються з тим, що друкований каталог продукції добре стимулює до покупки.
Клієнти обирають надрукований каталог, тому що:
- це економічно вигідніше, ніж мобільні програми та вебсайти
- привертає увагу клієнта до всіх елементів
- просуває ваш бізнес
- утримує увагу покупців на продукті, який вони хочуть купити, та не відволікає їх
- його приємно відчути на дотик та важко ігнорувати.
Тисячі маркетологів стикаються з проблемою: як зробити свій каталог настільки вражаючим, щоб виділитися та привернути увагу своїх клієнтів. Тому вони розробили кілька нових способів посилення ефекту використання цього маркетингового інструменту. Це кольори, малюнки, техніки друку тощо.
Тренди дизайну 2018 року для друку вашого каталогу товарів та послуг:
1) Широкий вибір типографії
Багато дизайнерів виробили власний стиль оформлення. Вони не зупиняються на конкретному шрифті і використовують їх поєднання. Дизайнери використовують жирний шрифт для обкладинки та різні шрифти для заголовка, підзаголовка та тексту. Вони також почали використовувати кольорові шрифти. Колірний контраст між різними шрифтами робить його привабливішим для покупців.
2) Використання яскравих кольорів
Колір – найефективніший та найпотужніший інструмент у дизайні. Кольори грають з емоціями людей, вони задають їхній настрій. Використання тьмяних кольорів зробить каталог нудним, а яскраві кольори зарядять енергією, тому дизайнери експериментують з кольорами. Вони використовують яскраві кольори, щоб привернути увагу клієнтів та зосередити її на важливих елементах.
3) Автентична фотографія
Фотографія має бути природною. Сьогодні людям цікаві не педантично вишикувані предмети, чи ідеальні знімки блискавки, а зображення з нерівним світлом. Ці типи фотографій виглядають реалістичніше і природніше, вони ближчі людям і здаються більш автентичними.
4) Подвійна експозиція
Цей яскравий тренд стає новою класикою. Одна картинка поверх іншої створює вражаючий та чарівний вигляд. Завдяки використанню більш ніж одного зображення в одному дизайні вдається розповісти більшу історію про предмет. Крім того, це дивує розум і уяву.
5) 3-вимірний дизайн
Тривимірний дизайн – це нова тенденція. Яскраві кольори використовуються в 3D, щоб надати відчуття глибини у дизайні. Це дає реальний вигляд вигаданим персонажам для інтерактивності. Цей тип каталогів має вигляд арт-об’єкта.
Каталоги сприймаються покупцями як джерело інформації. Це ключовий інструмент для отримання детальної інформації про продукт. Він має великий потенціал як інструмент маркетингу. Друк каталогів допомагає розвиватися, нарощувати велику клієнтську базу та підвищувати прямі замовлення.
___________________________
- Приклади готової продукції – у портфоліо друкарні..
- Інформація зі сфери маркетингу, дизайну та поліграфії – у блозі друкарні Huss.
У нашій друкарні ви можете надрукувати каталоги будь-якої складності. Пишіть на marketing@huss.com.ua або залишайте заявку на сайті, щоб дізнатися вартість та ціни.