Moleskine: історія культових блокнотів

administrator
03 February

Доволі частий запит у друкарні: зробити блокноти «як у Молескін». Здавалось би, все просто: звичайний мінімалістичний дизайн, скруглені кути і міцний корінець.

Звідки така популярність цих блокнотів?

Блокноти кишенькового розміру, обтягнуті шкірою вперше з’явилися у ХІХ столітті і ними користувалися Ван Гог, Пікассо, Хемінгуей. Хоча ці видатні особистості не користувалися безпосередньо блокнотами Молескін, виник певний стереотип, що на сторінках таких блокнотів створюють шедеври.

Moleskine: історія культових блокнотів

У 1994 році італійська компанія  Modo&Modo почала видавати серію книг про подорожі та культуру. Вони хотіли доповнити їх блокнотами, які б мандрівники могли купувати і створювати власні історії, розвиваючи креативність.

Співробітниця компанії Марія Себрегонді запропонувала створити  простий блокнот: у чорній обкладинці, з бежевими сторінками. Про такі нотатники вона прочитала у книзі «The Songlines» мандрівника Брюса Чатвіна (він вихваляв паризькі чорні блокноти компанії Туре). На основі опису з книги Modo&Modo вирішили відтворити дизайн, продати за преміальною ціною та назватися “легендарним блокнотом”.

Перша партія на 5000 примірників була випущена 1997 року. Компанію чекав успіх. І все через вдале позиціонування та маркетингову кампанію.

Перша партія блокнотів не продавалася у магазинах канцтоварів. Modo&Modо вирішили поширювати її через книжковий магазин. Це був сміливий крок: пов’язати бренд Moleskine зі стилем життя, в основі якого знання, культура та подорожі. Блокнот сам став ніби аналогом книги, де авторами виступали покупці. Moleskine – книга, що чекає, поки користувачі її напишуть.

Кишенька у кінці блокноту теж мала свою мету. Авторка ідеї відтворити дизайн із книг Чатвіна Марія Себрегонді казала: «Давайте переробимо його красиво… ми заховаємо в кишеньці історію створення, згадку про художників та письменників, щоб надихати тих, хто працює, використовуючи свій талант».

Moleskine: історія культових блокнотів

Трішки маркетингової магії і тираж розлетівся «як гарячі пиріжки» і наступний був вже 30000 примірників. Бренд Moleskine не наголошував на тому, що вони найкращі. Замість цього робився акцент на способі життя, на асоціаціях з фантазією, індивідуальністю власників блокнотів.

Друкарня Huss надрукує вам блокнот в стилі «як у Молескін», але також порадимо і ті унікальні деталі, які виділять ваш власний бренд та зроблять ваш блокнот неповторним.

 

Замовити друк блокнотів у друкарні huss

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.