У друці поліграфічної продукції варто дотримуватися певного стилю, який пасує вашій компанії. Адже якщо каталог серйозної адвокатської організації буде розфарбований усіма кольорами веселки, її навряд чи сприймуть серйозно.
Проте ніхто не каже, що креативна поліграфічна продукція годиться лише для компаній, пов’язаних з дизайном та мистецтвом.
Ми знайшли приклад використання яскравих кольорів та оригінальних дизайнерських рішень навчального центру Twig. Він створений для студентів, які хочуть покращити знання з хімії. Студенти навчаються в невеликих групах з викладачами, щоб виробити ефективні стратегії для засвоєння хімічного складу.
Дизайнери розробили брендинг з мінімалістичною естетикою, який демонструє впевненість, універсальність і переконує, що предмет вивчення легкий і цікавий. Як у хімії змінюються кольори лакмусового паперу, так і в дизайні присутні градієнти та зміна відтінків.
Яскраві кольори та зміна масштабів тексту поєднуються на різноманітних площинах, але водночас розташовані на чіткій умовній сітці і тому виглядають органічно. Заокруглений шрифт доповнює логотип і репрезентує індивідуальність та якість.
Також зверніть увагу на фігурні висічки на обкладинці, крізь які видно яскраві пантони. Ми в типографії Huss готові до таких креативних замовлень. І готові втілити усі ваші ідеї завдяки необхідному обладнанню та професійності наших працівників.
Замовити друк та виробництво поліграфії в друкарні huss
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss