Каталог для торгового центру? Чом би й ні? Це чудовий спосіб представити усе різноманіття послуг та товарів.
Цей приклад каталогу був створений для K11 MUSEA, які позиціонують себе не як типовий ТЦ, а як культурне місце у Цим Ша Цуй із захопливим видом на горизонт Гонконгу. У їхніх магазинах та ресторанах підтримують сучасне мистецтво та дизайн. Мета К11: створити такий стильний простір, де кожен відвідувач переживе естетичну пригоду.
Inside Muses – це каталог, у якому поєднуються речі, що надихають. Це чотири музи: архітектура, меблі, природа та мистецтво. Кожен читач відкриває нові аспекти поступово, адже ці категорії розділені на глави. Розповідь доповнюють яскраві ілюстрації та фото. На обкладинці розміщені кола, які репрезентують чотири музи і беруть за основу логотип К11.
Корінець цього видання обплетений вручну, а тираж з твердою обкладинкою знаходиться у високоякісній акриловій коробці. Це нагадує про вітрини, які демонструють предмети мистецтва. Тож читання каталогу Inside Muses перетворюється на мистецьку подорож.
Радимо взяти на замітку цей прийом і при створенні власних каталогів створювати асоціації, які відповідають вашій компанії. Типографія Huss надрукує будь-які ваші ідеї.
Замовляйте друк та виготовлення каталогів у Фамільній друкарні Huss!
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss