Хороший дизайн каталогу має відповідати кільком принципам:
- доносити інформацію
- приваблювати зовнішнім виглядом
- мати елементи, які можна застосувати у іншій брендованій продукції.
Цей каталог яскраво ілюструє ці принципи.
Vestre – провідний скандинавський виробник меблів. Їх основна цільова аудиторія – ландшафтні архітектори. Тож визначальна характеристика меблів: простота, мінімалізм та функційність. Цей каталог Vestre Lookbook – важливий маркетинговий елемент, який також надихає архітекторів та доносить інформацію про новинки.
Цей Lookbook натхненний роботами художника Матісса. Візерунок повторюється на усіх обкладинках, дизайнери використали м’які і прості форми. У каталозі 280 сторінок, надрукованих п’ятьма різними мовами (норвезькою, шведською, німецькою, англійською). Кожна мова має спеціальний колір обкладинки, який складає цілісну палітру. Усі каталоги Vestre містять надихаючі фото навколишнього середовища з проектів Vestre по всій Європі і США, а також технічні креслення та прейскурант.
Таким чином у каталозі гармонійно поєднуються інформаційні та візуальні елементи. Кольори слугують для зручного розрізнення мов і утворюють гармонійну палітру. А візерунок можна масштабувати на різні типи поліграфічної продукції та використовувати як фірмовий елемент дизайну.
Надихайтеся яскравими елементами та друкуйте ваші каталоги у типографії Huss. Ми зробимо усе, аби ваш тираж був бездоганним.
Наша друкарня виготовляє і здійснює друк каталогів будь-якої складності, форм і накладом. Залишайте заявки на сайті!
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss