Формати буклетів

administrator
05 November

Розміри буклетів можуть бути індивідуальними чи стандартними. Індивідуальні дозволяють фірмі розкрити свої особливості, привернути увагу оригінальним підходом. Однак відходів при виробництві нестандартних буклетів виходить набагато більше, тому і їх собівартість виходить вищою. Відтак з метою економії частіше віддають перевагу стандартним форматам.

Яким може бути буклет: формат

Вибираючи розмір поліграфічного виробу, багато осіб орієнтуються в першу чергу на призначення та вміст буклету. Серед стандартних форматів виділяють кілька найпопулярніших:

  • Буклет А3 (420×297 мм) – найбільший стандартний розмір буклету. Його іноді називають проспектом. Виглядає він максимально презентабельно, на його сторінках можна розмістити досить великі зображення та багато тексту, що є актуальним для інформаційних буклетів. Щодо іміджевих буклетів, то на аркуші А5 можна розташувати фото та текст таким чином, щоб залишилося багато «повітря» — такий дизайн справляє яскраве враження і чудово запам’ятовується.
  • Буклет А4 (210х297 мм). Розміри буклету А4 — найбільш популярні, оскільки вони досить великі, щоб вмістити на своїх сторінках всю необхідну інформацію. Однак Водночас, вони цілком компактні, щоб поміститися в сумочці чи кишені потенційного клієнта або покупця: у цьому випадку збільшуються шанси, що він принесе буклет додому, аби ознайомитися з його вмістом.
  • Буклет А5 (148×210 мм) — чудово підходить для того, аби розповісти про певний товар, захід чи акцію. Тут особливо важливо за допомогою дизайну привернути увагу короткими змістовними фразами, невеликою кількістю помітних та ефектних картинок.

Також є інші, трохи менш популярні формати буклетів:

  • “Євроформат” (99×210 мм),
  • А6 (105×148 мм) та ін.

Особливості фальцювання

Обраний формат буклету впливає на те, скільки згинів матиме виріб. Наприклад, формат А5 допускає лише один згин, а в А4 і А3 їх може бути два або навіть три. Найпопулярніший варіант: А4 з 2 або 3 фальцями (згинами).
Складатися буклет може у різний спосіб: «гармошкою», «розпашонкою» («віконцем»), «зигзагом» і т.д. Деякі замовники вигадують власні оригінальні способи складання, що певним чином перегукуються із вмістом буклету. Наприклад, у розкладеному вигляді він може набувати вигляду будиночка (для реклами нерухомості), гірського серпантину (для компаній, що мають відношення до гірськолижного спорту) і т.д.

Друкуйте буклети та іншу поліграфічну продукцію у друкарні huss.

 

Замовити рекламні буклети будь-якої складності Ви можете на нашому сайті. Телефонуйте, залишайте заявки!

 

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.