Розміри буклетів можуть бути індивідуальними чи стандартними. Індивідуальні дозволяють фірмі розкрити свої особливості, привернути увагу оригінальним підходом. Однак відходів при виробництві нестандартних буклетів виходить набагато більше, тому і їх собівартість виходить вищою. Відтак з метою економії частіше віддають перевагу стандартним форматам.
Яким може бути буклет: формат
Вибираючи розмір поліграфічного виробу, багато осіб орієнтуються в першу чергу на призначення та вміст буклету. Серед стандартних форматів виділяють кілька найпопулярніших:
- Буклет А3 (420×297 мм) – найбільший стандартний розмір буклету. Його іноді називають проспектом. Виглядає він максимально презентабельно, на його сторінках можна розмістити досить великі зображення та багато тексту, що є актуальним для інформаційних буклетів. Щодо іміджевих буклетів, то на аркуші А5 можна розташувати фото та текст таким чином, щоб залишилося багато «повітря» — такий дизайн справляє яскраве враження і чудово запам’ятовується.
- Буклет А4 (210х297 мм). Розміри буклету А4 — найбільш популярні, оскільки вони досить великі, щоб вмістити на своїх сторінках всю необхідну інформацію. Однак Водночас, вони цілком компактні, щоб поміститися в сумочці чи кишені потенційного клієнта або покупця: у цьому випадку збільшуються шанси, що він принесе буклет додому, аби ознайомитися з його вмістом.
- Буклет А5 (148×210 мм) — чудово підходить для того, аби розповісти про певний товар, захід чи акцію. Тут особливо важливо за допомогою дизайну привернути увагу короткими змістовними фразами, невеликою кількістю помітних та ефектних картинок.
Також є інші, трохи менш популярні формати буклетів:
- “Євроформат” (99×210 мм),
- А6 (105×148 мм) та ін.
Особливості фальцювання
Обраний формат буклету впливає на те, скільки згинів матиме виріб. Наприклад, формат А5 допускає лише один згин, а в А4 і А3 їх може бути два або навіть три. Найпопулярніший варіант: А4 з 2 або 3 фальцями (згинами).
Складатися буклет може у різний спосіб: «гармошкою», «розпашонкою» («віконцем»), «зигзагом» і т.д. Деякі замовники вигадують власні оригінальні способи складання, що певним чином перегукуються із вмістом буклету. Наприклад, у розкладеному вигляді він може набувати вигляду будиночка (для реклами нерухомості), гірського серпантину (для компаній, що мають відношення до гірськолижного спорту) і т.д.
Друкуйте буклети та іншу поліграфічну продукцію у друкарні huss.
Замовити рекламні буклети будь-якої складності Ви можете на нашому сайті. Телефонуйте, залишайте заявки!
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss