Почитати на карантині: 5 надихаючих фактів про дизайн-мислення в бізнесі

administrator
24 March
05af3a9347b4f85b950956a3838e324d 768x454

Дизайн-мислення штурмує діловий світ.

Спочатку дизайн-мислення, концепт Стенфордської школи дизайну, був способом переосмислення використання дизайну для соціальних змін. Тепер він перейшов із Силіконової долини у бізнес-школи, офіси та кімнати для нарад.

Але що ж таке дизайн-мислення? Чим воно відрізняється від звичайного дизайну? Цей процес може бути багато в чому не зрозумілим, особливо якщо ви ніколи не чули про дизайн-мислення в бізнесі.

У 2020 році підприємцям буде як ніколи важливо осягнути дизайн-мислення та як його застосовувати.

Читайте далі, щоб дізнатися більше про дизайн-мислення та чому воно стане визначальним для бізнесу цього року.

 

Що таке дизайн-мислення в бізнесі?

По-перше, відповімо на головне питання – то що ж таке дизайн-мислення?

Є багато різних визначень, найпростіше з них — це методика вирішення бізнес-задач, що базується на творчому, а не аналітичному підході. Дизайн-мислення потребує мозковий штурм, аби знайти безліч підходів та вирішень завдань.

Існують п’ять етапів дизайнерського мислення:

  1. Емпатія — замість того, щоб думати, чого ви б хотіли у певній ситуації, спитайте, чого потребують інші. Співпереживайте людям і переймайте їх досвід.
  2. Визначення проблеми – окресліть проблему, аби чітко розуміти, що ви намагаєтеся вирішити.
  3. Ідея ​​- генеруйте концепції та потенційні рішення. Поганих ідей немає!
  4. Прототип — створіть чорнову версію найкращих ідей та випробуйте їх. Чи вони працюють? Як люди реагують на них?
  5. Тестування — щойно ви обрали вдалий прототип, створіть готовий продукт і перевірте його.

Тестування технічно є останньою стадією дизайн-мислення, але часто стається, що команда вигадує щось нове і починає спочатку. У дизайн-мисленні це добре!

Навіть якщо ви не пам’ятаєте ці п’ять етапів, головне знати, що дизайн-мислення орієнтоване на людей. Цей принцип передбачає врахування потреб і бажань споживачів, аби розробити продукт, який максимально вдовольнить їх. Часто дизайн-мислення використовують навіть для соціальних змін.

Тепер, коли ми знаємо основи дизайн-мислення, розглянемо деякі з його найпривабливіших особливостей.

 

1. Щасливі, захоплені працівники

Дизайн-мислення — це не просто корисно, а й весело.

Воно спонукає людей бути творчими, висловлювати власну думку та випробувати нові речі. Усі ідеї заохочуються, і нічого одразу не відсіюється як неможливе чи непрактичне.

Цей новий підхід до дизайну допомагає створити середовище, у якому працівники повністю залучені до робочого процесу. У дизайн-мисленні немає ієрархії — кожен може доповнити проєкт чимось важливим.

Члени дизайнерської команди почуваються цінними і можуть привнести щось до спільного творіння. Одним словом, у такому середовищі приємно працювати.

 

2. Мислення поза шаблоном

Як часто ви чули фразу: “Ну, ми завжди робили це так”?

Дуже часто підприємці перестають створювати та впроваджувати інновації, а просто користуються перевіреними і правильними методами. Річ у тому, що це не завжди найефективніший шлях розвитку.

На стадії генерування ідей усім пропонують мислити нестандартно. Можливо, ідея, яка спочатку здається абсолютно не пов’язаною з проблемою, насправді стане її рішенням, якого раніше ніхто не бачив.

Саме на цьому етапі команди часто переживають момент “ага!”

 

3. Необмежені можливості для інновацій

Подумайте про всі речі, котрі ми ніколи не змогли б уявити собі п’ятнадцять років тому. Ще у 2004 році, коли всі носили з собою CD-програвачі, ідея мати сотні пісень під рукою звучала неймовірно.

Зараз люди зберігають тисячі пісень на своїх телефонах, які також можуть бути відеокамерами, електронними книгами, телебаченням… і це далеко не все.

Усе це здавалося неможливим у 2004 році. Ми навіть не мріяли про доступ до музики на телефоні, не кажучи вже про все інше. Хтось мав вигадати шалену ідею.

Створення речей, про необхідність яких ми не знали, — один зі стовпів дизайн-мислення. Це спонукає людей замислюватися про те, що можливо, а не просто вдосколювати те, що ми вже маємо.

Дизайн-мислення пропонує нескінченні можливості для нововведень у будь-якій галузі, від освіти до інженерії.

 

4. Якісніші продукти

У традиційному процесі проєктування команда збирається разом, створює ідеї, які, на їхню думку, добре спрацюють, прототипують одну з них, а потім отримують зауваження користувачів.

Однак, що як початкова ідея виявилася невдалою? Надто часто розробники усвідомлюють, що припустилися помилки вже після того, як вклали багато зусиль в один продукт.

Це відбувається тому, що вони працюють з відгуками споживачів у кінці процесу.

Дизайн-мислення передбачає розгляд коментарів користувачів від початку роботи. Коли членів групи просять зануритися у переживання тих, для кого вони проєктують продукт, їх заохочують одержати зворотній зв’язок ще до етапу мозкового штурму.

Завдяки цій простій зміні можна покращити якість продукції та скоротити час її виготовлення.

Такий спосіб схожий на зміну тактики, необхідну під час переходу з маркетингової перспективи на дизайнерську — це прекрасно пояснює автор допису Glenmont Consulting.

 

5. Конкурентна перевага

Урешті-решт, підприємства, які використовують дизайн-мислення, перевершать конкурентів у більшості задач.

Час виходу на ринок скоротиться. Розроблені продукти краще задовольнятимуть потреби покупців. Члени команди будуть радісними. І — як бонус – можна заощадити гроші на всьому процесі виробництва.

Дизайн-мислення дає вам перевагу майже у всіх можливих аспектах.

 

Новий спосіб мислення

У 2020 році кожний бізнес-лідер має застосовувати дизайн-мислення. Дизайн-мислення в бізнесі — не лише новий тренд, а повна реорганізація роботи.

Упроваджуючи дизайн-мислення у свій бізнес зараз, ви не тільки опинитесь на крок попереду своїх конкурентів. Ви також створите робочу атмосферу, яка заохочує нові ідеї, тішить працівників та відома своєю інноваційністю.

 

Замовити друк тиражу в друкарні Huss

  • за телефоном: +38 (044) 587-98-53
  • або написати на пошту: marketing@huss.com.ua

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.