
При друці поліграфічної продукції кожна деталь важлива: не лише візуальне оформлення має значення, але й папір. Саме від якості паперу залежить перше тактильне враження читачів, папір може підкреслити дизайн, але може і зруйнувати його.
Менеджери та працівники друкарні Huss підготували для вас поради із вибору паперу для друку: які види існують та для якої продукції вони підходять.
- Крейдований папір
- Офсетний папір
- Книжковий папір
- Дизайнерський папір
1. Крейдований папір
Це папір, на який нанесено тонкий шар крейди. Не турбуйтесь, на ваших руках не залишаться білі сліди, якщо торкнетеся такого паперу. Ця технологія виробництва дозволяє зробити поверхню паперу більш гладкою та уникнути зернистості. При цьому залишаються приємні тактильні відчуття, пальці не ковзають по поверхні, тому його використовують для друку для друку кольорових ілюстрацій, книг, каталогів, журналів.
Крейдований папір буває двох видів: матовий та глянцевий.
- Матовий папір варто обирати при друці каталогів та книг, бо він не відблискує на світлі, отже читачі зможуть розгледіти важливі деталі і очі не будуть втомлюватися.
- Глянцевий папір робить зображення яскравішими, тож якщо у вас є мета створити фотоальбом, чи арт-видання, цей папір допоможе з кольоропередачею. Також він пасує для журналів.
Щільність крейдованого паперу різноманітна, тож його можна адаптувати для різної мети:
- Для друку журналів використовують папір середньої щільності (80-115 г/м2) — якщо у журналу багато сторінок, така щільність дозволить отримати компактний кінцевий результат, а фарба не буде просвічуватися через сторінки.
- Для друку книг і каталогів використовують папір більш високої щільності (130-200 г/м2).
- Для м’яких обкладинок папір має бути дуже цупкий, товщиною як картон (200-350 г/м2).
2. Офсетний папір
Це один із найбільш поширених видів паперу і якщо ви друкуєте вдома на принтері, то скоріш за все, використовували саме офсетний папері. Його використовують при друці на струменевих і лазерних принтерах, різографах, офсетних машинах, він доволі універсальний. Проте офсетний папір не має крейдованого шару і тому його колір менш насичений, не сліпучо-білий, а більш приглушений. Також цей папір менш міцний, може швидше втратити свій вигляд і вицвісти на сонці. Проте у такого паперу теж є свої плюси: при друці дуже великого тиражу, ціна буде меншою.
Він використовується для друку тексту чи зображень, а також він має чіткі стандарти при виробництві і поділяється на кілька сортів та марок. Тож ви можете обрати дуже надійну опцію вищої якості.
Щільність офсетного паперу:
- Для друку книг з текстовою інформацією використовують папір 70-100 г/м2, при цьому зображення краще лишати чорно-білими та схематичними, бо такий папір добре вбирає кольорову фарбу і може “зморщитися”.
- Для друку книг і каталогів з ілюстраціями використовують папір 100-170 г/м2.
- Для обкладинок, візиток, листівок підійде цупкий папір щільністю 200-250 г/м2.
Як ми вже зазначили, офсетний папір – універсальний, тож на ньому можна друкувати все що завгодно: від листівок і флаєрів до постерів, етикеток чи наклейок. І звісно ж, журнали, газети та іншу поліграфію. Працівники друкарні Huss знають технічні нюанси роботи з таким папером, тож допоможуть підібрати той, що підходить вашій продукції.

3. Книжковий папір
Це також некрейдований папір, тож його відтінки можуть варіюватися від білого, сірого до жовтого чи кремового. Він відрізняється від офсетного паперу тим, що має підвищену пухкість, він непрозорий та більш жорсткий. Цей папір м’який і приємний на дотик, проте завдяки жорсткості, він надійний для продукції тривалого використання. Цей папір ідеальний для книг, бо не має сліпучо-білого кольору, тож очі не втомлюються при читанні, контраст більш приглушений і приємний. Книжковий папір використовується як для чорно-білого, так і для повноколірного друку.
Він виготовляється з різними коефіцієнтами пухкості (від 1,5 до 2,0) та в різних форматах, може мати щільність 70, 80, 90, 100, 115 г/м2. Для друкарні Huss ми замовляємо папір, виготовлений у Європі, з урахуванням міжнародних стандартів та з використанням якісних матеріалів.
4. Книжковий дизайнерський папір
Слово “дизайнерський” говорить саме за себе, цей тип паперу дозволяє експериментувати та втілювати цікаві поліграфічні експерименти. Він надзвичайно різноманітний, вирізняється преміальною якістю, текстурами, кольором, товщиною. Це некрейдований папір, що може бути яскраво-білого, білого, молочного і кремового відтінків. Поверхня такого паперу може бути дуже гладка, або навпаки, шорстка і зерниста, створює особливі тактильні відчуття.
Книжковий дизайнерський папір використовується для виготовлення книг, каталогів, журналів, брошур, щоденників та іншої продукції, що має кольорові ілюстрації. Щільність паперу варіюється від 80 до надзвичайно товстого 400 г/м2, що може бути обкладинкою для продукції з відкритим корінцем.

Довірте свій важливий тираж друкарні Huss, наші менеджери допоможуть підібрати саме той папір, що максимально підкреслить дизайн вашої продукції, матиме естетичний вигляд і буде довговічним.
Хочу дізнатися вартість друку тиражу в huss
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні huss