Як друкована продукція допомагає у просуванні бренду?

administrator
26 May
direct mail 730x411

У зв’язку з карантином деякі компанії можуть переживати не найкращі часи та спад активності клієнтів. Постає питання, як привернути увагу до свого продукту. І хоча весь світ зараз в онлайні, це не означає, що варто ігнорувати офлайн. Друкована продукція може допомогти брендам виділитися серед інформаційного шуму. Тож ось декілька переваг поштових розсилок та причин, чому вони стануть успішним полем для експериментів у ці буремні часи.

 

1. Персональний контакт

Оскільки більшість людей проводять час вдома, можливість отримати пошту – велика перевага. Це виділяє бренд на фоні інших, адже більшість обирають для просування Інтернет, телебачення. Пропозиція чогось фізичного посилює контакт і може забезпечити лояльність клієнтів. «Дірект-мейл, безумовно, отримає більше уваги з боку людей, ніж будь-коли в минулому. Оскільки люди зараз вдома, вони частіше перевіряють поштовий ящик і радіють знахідкам. Тож це підвищує впізнаваність бренду», – розповів Саймон Білткліфф, виконавчий директор маркетингового агентства Webmart в інтерв’ю PrintWeek.

 

2. Довготривале зберігання

Друкована продукція надзвичайно ефективна. На це впливає ефект несподіванки, адже якщо клієнти звикли бачити щоденні рекламні розсилки на своїй електронній пошті, реальний лист з друкованим каталогом приверне увагу. Фізичний носій означає й те, що він залишиться вдома довше. Адже не так легко натиснути кнопку видалення в реальному житті. Дослідження «Приватне життя пошти» від Royal Mail довело, що друкована продукція може зберігатися вдома 17 днів, допоки усі члени родини її не прочитають. Також традиційно склалося, що друковані ЗМІ були основним джерелом інформації довгий час, тому їх авторитет та важливість все ще зберігається. Цей факт теж впливає на ставлення людей до друкованих матеріалів.

Как печатная продукция помогает в продвижении бренда?

3. Продовження спілкування

Хоча під час кризи компанії зазвичай зменшують видатки на маркетинг, важливо продовжувати підтримувати контакт з клієнтами. Адже споживачі хочуть повернутися у життя до кризи і мріють про закінчення складних ситуацій. Тож варто нагадувати, що повернення можливе. «Найкращий час перебувати на ринку – це коли інших там немає», – поділився Робін Сампер, керуючий директор маркетингової агенції Romax. Він переконаний, що коли першочергова паніка припиниться, суспільство прийме новий рівень норми і торгівля повернеться. Тож той, хто продовжував рухатися під час кризи, лишиться попереду.

 

Отже, розсилка друкованої продукції клієнтам може стати для компанії рятівним колом. Кажуть, що усе нове – це добре забуте старе. Тож ви можете здивувати своїх клієнтів каталогами, листівками, інформативними флаєрами, пропозиціями знижок… Проте поза онлайном, вони сприйматимуться зовсім інакше, більш персоналізовано. Тож якщо вирішите спробувати цей спосіб просування, друкарня Huss з радістю надрукує ваш тираж.

 

Замовити офсетний та цифровий друк рекламних каталогів в нашій друкарні онлайн. Залишайте заявки

 

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.