Зустрічають по одежі

administrator
16 February
title

Ми знаємо з дитинства: «Зустрічають по одежі, а по розуму проводжають». Так можна сказати не тільки про взаємини між людьми, а й про багато інших речей з нашої життєдіяльності. Перше враження дуже важливе, особливо якщо ви хочете щось продати.

Так і з поліграфічною продукцією. Якщо ви хочете продавати свої товари та послуги, то все – від самого товару до рекламного каталогу, буклету або брендованого блокнота – має викликати приємне перше враження та «післясмак».

Обличчя будь-якого поліграфічного продукту – титульний лист обкладинки, якщо вона є, або лицьовий бік самого продукту. Якщо ви зуміли зацікавити клієнта на цьому етапі – вітаємо вас у грі. Якщо клієнт взяв у руки вашу поліграфію і його вразив її зовнішній вигляд, він 100% загляне всередину, і навіть прочитає інформацію, надруковану всередині.

Методів прикрасити обкладинку або титульний лист у поліграфії достатньо: від тиснення та вибіркового лаку до ефектних дизайнерських рішень. Одне із них пропонуємо вашій увазі далі у статті. Подивіться, як тонко і просто, але цікаво вийшли із ситуації в одній із польських рекламних агенцій.

mskk_06

mskk_07

mskk_04

mskk_03

mskk_12

Друкуйте каталоги, блокноти та щоденники, книги будь-якої складності у Фамільній друкарні Huss.

Надсилайте заявки на marketing@huss.com.ua, або телефонуйте (044) 587-98-53.

___________________________

  • Інформація зі сфери маркетингу та поліграфії – у блозі.

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.