Ми знаємо з дитинства: «Зустрічають по одежі, а по розуму проводжають». Так можна сказати не тільки про взаємини між людьми, а й про багато інших речей з нашої життєдіяльності. Перше враження дуже важливе, особливо якщо ви хочете щось продати.
Так і з поліграфічною продукцією. Якщо ви хочете продавати свої товари та послуги, то все – від самого товару до рекламного каталогу, буклету або брендованого блокнота – має викликати приємне перше враження та «післясмак».
Обличчя будь-якого поліграфічного продукту – титульний лист обкладинки, якщо вона є, або лицьовий бік самого продукту. Якщо ви зуміли зацікавити клієнта на цьому етапі – вітаємо вас у грі. Якщо клієнт взяв у руки вашу поліграфію і його вразив її зовнішній вигляд, він 100% загляне всередину, і навіть прочитає інформацію, надруковану всередині.
Методів прикрасити обкладинку або титульний лист у поліграфії достатньо: від тиснення та вибіркового лаку до ефектних дизайнерських рішень. Одне із них пропонуємо вашій увазі далі у статті. Подивіться, як тонко і просто, але цікаво вийшли із ситуації в одній із польських рекламних агенцій.
Друкуйте каталоги, блокноти та щоденники, книги будь-якої складності у Фамільній друкарні Huss.
Надсилайте заявки на marketing@huss.com.ua, або телефонуйте (044) 587-98-53.
___________________________
- Приклади готової продукції – у портфоліо друкарні.
- Інформація зі сфери маркетингу та поліграфії – у блозі.