Багато клієнтів друкарні Huss запитують нас, як можна презентувати нудні, але необхідні та корисні, цифри про розвиток компанії керівництву, клієнтам та бізнес-партнерам. У портфоліо друкарні розміщено приклади таких робіт. А для вашого натхнення хочемо поділитися дизайном аналітичного звіту про розвиток компанії Coca-Cola, який вже не один місяць знаходиться у топах сайту графічних дизайнерів з усього світу.
Завдання звіту Coca-Cola
Маркетологам компанії Coca-Cola необхідно було узагальнити та презентувати інформацію про розвиток компанії за рік, та її внесок у соціальний і економічний розвиток регіону.
Візуалізація нудних цифр та текстів
Великі обсяги текстової та цифрової інформації найчастіше важко сприймати суцільним потоком. Особливо важко в таких випадках робити висновки та приймати стратегічні рішення. Тому аналітику важливо структурувати та максимально спростити сприйняття інформації. Для цього потрібна візуалізація.
Процес візуалізації включає:
- додавання графіків, схем та таблиць;
- розробку іконок;
- додавання малюнків та ілюстрацій;
- верстку тексту і т.д.
Таке оформлення звітів та презентацій компанії допоможе легше сприймати інформацію клієнтам та бізнес-партнерам. Ефективність такого підходу чітко видно на прикладі звіту компанії Coca-Cola та звітах у портфоліо друкарні Huss.
Презентуйте вашу компанію на зібраннях, форумах, конференціях та інших корпоративних подіях правильно та ефективно.
Дізнатись вартість друку в друкарні Huss
Надсилайте ваші заявки на друк поліграфії на marketing@huss.com.ua або заповнюйте форму на сайті. Huss – друкарня для найважливіших тиражів.
___________________________
- Приклади готової продукції – у портфоліо друкарні.
- Інформація зі сфери маркетингу та поліграфії — у блозі.