Здавалось би, блокнот – звична річ. Проте якщо підійти до його створення креативно, він запам’ятатається аудиторії вашого бренду та підвищить лояльність. Для цього варто врахувати смаки та потреби тих, хто користується послугами вашої компанії. Цей принцип успішно реалізували бренд спортивного одягу PUMA у партнерстві з дизайнерською агенцією REDesign.
Завданням було розробити лімітований набір подарункових коробок для юних дівчат. Навіщо? Щоб заохотити їх займатися спортом (звісно ж, у стильному одязі від Puma). У коробці був набір яскравої канцелярії, стікери для вираження емоцій і блокнот. Рожева кольорова гама підкреслює легкий дівочий настрій, а форма коробки, що нагадує валізу, передає активний настрій і готовність рухатися у будь-який момент. Отже так дизайн блокноту вдовольняє смаки молодої аудиторії. А як щодо потреб?
Дизайн блокноту розроблений і надрукований так, аби стати помічником спортсменам-початківцям. У ньому є розділи для відслідковування прогресу, постановки цілей, записів настрою та замірів… Кожного разу заповнюючи блокнот користувачі бачать свої зміни та прогрес. Вони відправляються з коробкою-валізою у мандрівку до ідеального тіла. Ця позитивна мотивація закріплює приємні асоціації з брендом. Отже, користувачі стають лояльнішими, цінують Puma як компанію, що підтримує на шляху до успіху. Тож радимо брати на замітку таке використання поліграфічної продукції. Визначте, що цікавить вашу цільову аудиторію? З якими проблемами вона стикається? І запропонуйте рішення у блокноті, каталозі або коробці-сюрпризі. А типографія Huss надрукує ваш тираж максимально якісно.
Надрукувати блокноти в друкарні huss
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss