Ефективне використання та друк рекламної поліграфії в маркетингу – правильний шлях до успіху. Якісно надрукований каталог, буклет або блокнот виділить компанію на тлі конкурентів та презентує ваш бізнес.
Рекламна поліграфія буквально стає візитівкою компанії на виставці, конференції, в офісі, точках продажу або за їх межами. Це позитивно впливає на імідж бренду та сприйняття пропонованих товарів чи послуг.
- Навіщо сьогодні взагалі потрібний друк рекламної поліграфії?
- Ефективність використання друку в маркетингу
- Де надрукувати поліграфію у Києві та Україні
1. Навіщо сьогодні взагалі потрібний друк рекламної поліграфії?
«Диференціюйся або вмирай», – писали Джек Траут і Стів Ривкін в однойменній книзі з маркетингу, що стала бестселером. Саме так. Щоб спілкуватися з клієнтами та виділитися серед конкурентів сьогодні маркетологи використовують велику кількість інструментів. Але багато з них відверто недешеві та не дають очікуваний результат за витрачені гроші.
Тому навіть не дивлячись на масову «діджиталізацію» маркетингових інструментів комунікацій ми продовжуємо звертатися до друку єврофлаєрів, листівок, каталогів, буклетів, блокнотів та іншої поліграфії. Але, як і в будь-якій справі, щоб «бути на коні», потрібна оригінальність та творчий підхід.
Основні сучасні способи друку, які активно використовують – цифровий друк (актуальний для невеликих накладів з оперативними термінами виробництва) та офсетний друк (класика в поліграфії для великих тиражів, дозволяє максимально передати чіткість, кольори та насиченість зображень).
2. Ефективність використання друку в маркетингу
Роль поліграфії у супроводі рекламних кампаній займає одну з провідних позицій. Згідно з дослідженнями, інформація, розміщена на друкованих рекламних носіях, добре сприймається споживачем незалежно від галузі та діяльності компанії.
Переваги використання друку в маркетингу:
- інформація добре сприймається цільовою аудиторією;
- широке охоплення;
- низька вартість використання (порівняно з тим самим радіо або телебаченням);
- високий відсоток залучення користувачів (наприклад, календарі потенційні клієнти нормально сприймуть і залишать у себе на робочому столі);
- обсяги зазначеної інформації;
- розміщена інформація присвячена лише вашій компанії, товарам чи послугам, без згадки конкурентів.
Маркетологи, менеджери відділів продажів та власники компаній високо оцінюють внесок друку рекламної поліграфії у просування бізнесу.
Але, як і у випадку з іншими маркетинговими інструментами, є прості правила, які допоможуть використовувати її більш ефективно.
- 80% планування та 20% реалізації. Важливо скласти план та дотримуватися його.
- визначити цілі та завдання (просування компанії, послуг та товарів, збільшення продажів тощо)
- приділяйте увагу дизайну поліграфії, робіть його продавцем і не допускайте технічних та інших помилок;
- обирайте місця розповсюдження, виходячи з інтересів вашої цільової аудиторії, бюджету та поставлених завдань;
- якщо є потреба у промоутері – приділіть увагу представнику компанії, який контактуватиме з клієнтами та презентуватиме ваш бізнес.
Слідкуйте за ефективністю розміщуючи контакти, посилання на сайт компанії, QR-коди, промокоди та інші варіанти.
3. Де надрукувати поліграфію у Києві та Україні
Шукаєте надійну друкарню?
huss – професіонали своєї справи. Ми друкуємо поліграфію понад 15 років. Менеджери друкарні Huss заощадять ваш час та гроші, підібравши поліграфію належної якості. Ви отримаєте замовлення вчасно і не підведете себе, клієнтів та бізнес-партнерів.
До ваших послуг великий парк європейського обладнання, перевірка макетів на технічні помилки, безліч процесів постдрукарської обробки (ламінування, прошивка ниткою, нанесення вибіркового лаку, виготовлення твердої палітурки, тиснення тощо) з доставкою по Києву та Україні.
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні huss
Наша друкарня виготовляє та друкує поліграфію будь-якої складності від 100 екземплярів. Залишити заявку на сайті!