
Каталог, надрукований для виставки – ефективний спосіб нагадати відвідувачам, що відбувалося впродовж кількох днів. Також він може слугувати як портфоліо для організаторів, щоб показати їх здатність продумувати локації чи виступи. Отже, каталоги виставок – це не просто макулатура, а корисний маркетинговий елемент. Особливо, якщо він має привабливий дизайн.
Ось такий каталог з суперобкладинкою зробили для виставки Kiruna Forever. Вона проходила у ArkDes, шведському центрі архітектури і дизайну. Мета цієї виставки: показати, як змінювалося місто Кіруна впродовж кількох років, адже воно було побудоване у найбільш північній частині країни і збільшилося на три кілометри завдяки розширенню шахти.
Тобто, цей каталог має інформаційну мету, але візуальні елементи також важливі. Адже на сторінках видання представлені фотографії робіт архітекторів, будівельників, митців, які змінили вигляд міста. Автори каталогу розглянули проблеми, які існують в регіоні від початку промислових часів до сьогодення, зі спробою проаналізувати майбутні вектори розвитку.
Зверніть увагу на використання кольорів: жовтий обрали як акцентний елемент. Він підкреслює важливі місця у тексті, допомагає усьому каталогу виглядати гармонійно. Ще одна особливість – суперобкладинка прозора. Такий хід дозволяє зосередити увагу на фотографії міста на обкладинці. Інколи зображення займають всю сторінку, що лише підсилює візуальну наповненість каталогу. Тож не вагайтеся у дизайні своїх каталогів, експериментуйте з розмірами, яскравими акцентами… Але й про тексти не варто забувати, саме вони допоможуть втримати увагу читачів.
Ну а увагу типографії Huss втримати легко: напишіть нам, що ви хочете надрукувати свій тираж… І ми проконсультуємо вас щодо вартості друку та технічних тонкощів.
Надрукувати каталоги з доставкою по Києву і Україні
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss