
Нові компанії та ті, що вже існують, знають, як важливо бути поміченими та завоювати аудиторію. Успішний бізнес завжди матиме присутність у соціальних мережах і охоплюватиме своїх клієнтів через друк рекламної продукції.
Соціальні медіа створюють світ, який дозволяє компаніям бути легко доступними та демонструвати свій бренд. Присутність та охоплення в інтернеті продовжує старовинну маркетингову стратегію «сарафанне радіо». Існуючі клієнти захочуть поділитися вашими публікаціями зі своїми друзями на Facebook. Вони мають потенціал залучити нових клієнтів, ділячись сторінкою та публікаціями вашої компанії.
Друк рекламної продукції — це перевірений і ефективний маркетинговий інструмент, який не втрачає актуальності та компанії успішно використовують десятиліттями. Незважаючи на те, що цифровий маркетинг постійно зростає, брошури, каталоги, блокноти та інша друкована рекламна продукція завжди матиме маркетингову силу.
Ви повинні переконатися, що всі аспекти сторінок вашого бізнесу в соціальних мережах хорошої якості. Найголовніше, кожне зображення має мати високу роздільну здатність. Неякісні, розтягнуті чи обрізані фотографії зроблять ваш бізнес менш привабливим. Не робіть дурних помилок, які відлякують клієнтів. Ознайомтеся з основами визначення розміру зображень для соціальних медіа та друку поліграфії, перш ніж почати.
Соціальні мережі (сторінка бренду/компанії)
Для початку вам знадобляться високоякісні зображення для зображення профілю та обкладинки, щоб залучити аудиторію. Після цього вам потрібно буде публікувати якісний вміст, щоб постійно взаємодіяти зі своїми підписниками.
Це може здатися простим – завантажити будь-який файл із вашим логотипом і забути про це. Однак половина вашого зображення може бути обрізана, якщо файл завеликий. Або, якщо вам потрібно збільшити маленьке зображення, воно виглядатиме нерівним і розмитим.
Кожна платформа має свої розміри для найпоширеніших публікацій. Дотримання вимог гарантує, що ваші зображення кожного разу відображатимуться належним чином.
Ми перерахували 4 найпопулярніші платформи соціальних мережі, якими повинен користуватися кожен бізнес. В яких соціальних мережах, на вашу думку, компанія має вести корпоративну сторінку?
*Проста порада – для всіх платформ потрібні зображення у форматі JPEG або PNG. Крім того, фотографії профілю Facebook мають найкращу якість, якщо завантажувати їх у форматі PNG.
- Зображення профілю: 170 x 170 пікселів
- Заголовок: 820 x 312 пікселів
- Розмір повідомлення: 1080 x 1080 пікселів
- Історії: 1080 x 1920 пікселів
- Зображення профілю: 320 x 320 пікселів
- Квадратний пост: 1080 x 1080 пікселів
- Альбомна публікація: 1080 x 566 пікселів
- Портретна публікація: 1080 x 1350 пікселів
- Історії: 1080 x 1920 пікселів
- Зображення профілю: 400 x 400 пікселів
- Заголовок: 1500 x 500 пікселів
- Розмір повідомлення: 1200 x 1900 пікселів
- Історії: Н/Д
LinkedIn (сторінка бренду/компанії)
- Зображення профілю: 300 x 300 пікселів
- Заголовок: 1128 x 191 пікселів
- Повідомлення: 1200 x 627 пікселів
- Історії: Н/Д
Додаткова інформація та поради
Чому пікселі?
Для друку потрібно розробити конкретні розміри кінцевого продукту. Але проектування для цифрових технологій відрізняється. Користувачі можуть переглядати цифровий контент на інших носіях: на настільних комп’ютерах, мобільних телефонах і планшетах. Кожне середовище має екрани різного розміру, і ваш вміст має виглядати однаково на всіх них.
Чуйний веб-дизайн життєво важливий для того, щоб зображення адаптувалися до екранів різних розмірів, зберігаючи при цьому їхню якість. Ви можете досягти високоякісних зображень, створивши 72 PPI (пікселі на дюйм). Більшість дизайнерських програм, як-от Photoshop, полегшують запам’ятовування, дозволяючи вибрати між 300 PPI і 72 PPI перед початком проектування.
Але пікселі роблять набагато більше, ніж заповнюють необхідний простір. Вони зберігають інформацію про колірний профіль, щоб підтримувати точний колір на кожному екрані. Як дизайнеру, пікселі дають вам можливість відображати необмежену кількість кольорів. Пам’ятайте, що веб-контент має створюватися з кольоровим профілем RGB (червоний, зелений, синій). Це пояснюється тим, що екрани проектують різні значення кольорів RGB, створюючи мільйони колірних комбінацій.
Де можна працювати із зображеннями
Існує програмне забезпечення для проектування, доступне для дизайнерів будь-якого рівня кваліфікації. Але ми хочемо надати вам кілька безкоштовних програм і веб-сайтів, які пропонують шаблони попереднього дизайну.
Більшість досвідчених графічних дизайнерів знають і, напевно, вже використовують програми Adobe. Photoshop, Illustrator та InDesign доступні за додаткову плату. Ознайомтесь з Adobe Creative Cloud Express, щоб отримати безкоштовні шаблони, які можна налаштувати під свій бренд.
Canva має набагато більше шаблонів, які розширюють публікації в соціальних мережах. Ви можете створювати заголовки для своїх платформ соціальних мереж, логотипів, презентацій, відео та друкованих маркетингових продуктів. Оновлення до Canva Pro відкриває набір шаблонів, у який ви можете додавати фірмові кольори своєї компанії. Ви також маєте доступ до Планувальника вмісту, який дозволяє планувати та публікувати публікації в соціальних мережах з єдиної платформи.
Рекомендації
Компанії повинні готувати зображення профілю, так само як особисті фото у соціальних мережах. Зображення профілю має бути логотипом, символом або емблемою, яку впізнає ваша аудиторія. Іноді повні назви компаній важко вмістити в зображення профілю. Розгляньте різні типи логотипів, які ваш бренд може використовувати замість них.
Більшість платформ соціальних мереж, окрім Instagram, матимуть зображення обкладинки у верхній частині вашого профілю. Головне зображення або обкладинка — це гуманізація компанії, створіть колаж із зображенням вашої команди на зображенні обкладинки сторінки. Або використайте це як ще один рекламний прояв і продемонструйте продукти та послуги.
Перегляньте обліковий запис друкарні huss у Facebook. Ми використали наш логотип як зображення профілю, щоб наша аудиторія могла впізнати обліковий запис ще до того, як прочитає його опис. Також ви знайдете тезисні факти про компанію на зображенні обкладинки.
Ще два важливі елементи, на які варто звернути увагу, — це фірмове зображення заголовка та колірний контраст між зображенням профілю та обкладинкою. Особливо, якщо ви використовуєте логотип як зображення профілю, найкраще позначати всі зображення, які ви публікуєте, друковані чи цифрові. Кольоровий контраст між фоном зображення профілю та фоном зображення обкладинки профілю дозволяє глядачам легко розрізнити їх.
Друк рекламної продукції
Маркетинг у соціальних мережах – відносно сучасний і трендовий маркетинговий інструмент, але друк рекламної продукції – це вічна класика. Тримання в руках надрукованого каталогу, брошури чи блокноту з логотипом компанії має потужний вплив, який може дати стрімкий ріст вашому бізнесу.
Незалежно від того, які друковані матеріали ви використовуєте для просування своєї компанії, дотримуючись цих основ, ваша поліграфія буде саме такою, як ви планували.
- Кольоровий профіль – під час розробки дизайну та макету для друку ви повинні використовувати CMYK і конвертувати будь-який існуючий вміст із RGB у CMYK. Кольори на екрані монітору чи гаджету можуть відрізнтися від зображення, що отримаєте у результаті друку на папері. Якщо для вашого замовлення важливий колір, рекомендуємо перед запуском тиражу у друк замовити в друкарні кольопробу, щоб переконатися, як обрані кольори та ключові зображення будуть надруковані.90% помилок можна уникнути ще при підготовці макету до друку. Друкарня huss перед запуском у друк проводить перевіряє макети на придатність до друку. Наші професіонали допоможуть виявити та виправити технічні помилки, щоб ви отримали очікуваний результат.
- Роздільна здатність. Дизайн для друку вимагає вищої роздільної здатності, ніж цифровий. Перед проєктуванням переконайтеся, що для файлу встановлено значення 300 DPI.
- Повний обріз – для друку вам потрібно буде розширити кожну сторону на 3 мм (+ 3 мм зліва, + 3 мм справа, + 3 мм вгорі, + 3 мм внизу). Місце під обріз не має залишати білі поля, а накладається на зображення. Наприклад, якщо ви замовляєте каталоги формату А4 (210х297 мм), ви розробите макет для друку розміром як 216х303 мм. Ми друкуємо остаточний розмір і відрізаємо надлишки до остаточного розміру 210х297 мм.
- Запаси безпеки – під час розрізання аркушів до остаточного розміру вони розрізаються блоками. Це призведе до того, що деякі аркуші трохи зсунуться. Для чіткого вигляду не включайте жодного критичного тексту чи зображень у межах 3 мм від краю остаточного розміру.
- Вставка шрифтів – коли ваш дизайн та макет буде завершений і готовий до друку, вам потрібно буде вставити шрифти. Незалежно від того, чи створювали ви в PDF, Illustrator, Indesign або Photoshop, невбудовані унікальні шрифти автоматично зміняться після надсилання на інший комп’ютер.
Друкарня huss доступна на кожному етапі вашої маркетингової подорожі. Наша команда надійно та комфортно проведе через кожен маленький крок. Ми готові втілити ваше бачення та ідеї в життя. Замовляйте друк на huss.com.ua, щоб зробити ваш маркетинг та просування ефективнішими вже сьогодні!
Хочу дізнатися вартість друку в huss
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні huss