Чому каталоги все ще користуються попитом

administrator
15 October
Почему каталоги все еще пользуются спросом

Незважаючи на популярність онлайн-інструментів маркетингу і активну комунікацію компаній в соціальних мережах, друковані каталоги не втрачають актуальності. Наприклад, в 2018 році позитивний відгук від користувачів про каталоги збільшився на 170% в порівнянні з 2004 роком. Ефект стосується не тільки старших поколінь, яким все ще незвично користуватися Інтернетом. У каталогах також зацікавлені мілленіали, які люблять отримувати їх поштою.

 

Багато брендів і роздрібні торговці, такі як Nordstrom, Patagonia, Crate and Barrel, Restoration Hardware, а також послуги для дозвілля, такі як відпустка та круїзні лінії, вкладають значні кошти в фізичні каталоги. Навіть онлайн-ритейлери, такі як Wayfair, Bonobos, Birchbox і Amazon тепер друкують каталоги.

Почему каталоги все еще пользуются спросом

Чому каталоги працюють

Варто враховувати психологію споживачів, адже на їх електронну пошту приходять десятки повідомлень щодня, які часто сприймаються як інформаційне сміття. А ось друковані каталоги значно виділяються і можуть залишатися в будинку довше, в той час, як електронні листи легко видалити. Для певних продуктів каталоги збільшують відчутність, тобто споживачеві легше візуалізувати і уявити досвід використання. Це впливає на поведінку споживачів і їх радість в процесі покупки. Відчутність важлива для тих товарів, які приносять гедоністичні задоволення (гри, елементи інтер’єру, їжа, книги, вина) або для новаторських, які містять експериментальні аспекти.

Почему каталоги все еще пользуются спросом

Добре продумані каталоги кампанії дозволяють зробити презентацію продукту більш яскравою і такою, що запам’ятовується. Потенційні результати: підвищення залученості, лояльності і продажів. Якщо у вашій компанії немає фізичної магазину, каталог цілком зможе залучити відвідувачів на ваш сайт для замовлень.

 

Креативність, естетика і емпатія

Ми рекомендуємо інтернет-магазинам, що продають товари, які люди купують для розваги, задоволення і азарту, інвестувати в естетичний дизайн і зробити експеримент з розсилкою надрукованих каталогів. Зробіть ваші товари «відчутними». Каталоги не повинні бути незв’язаним між собою набором сторінок продуктів, що нагадує золоті дні Sears. Замість цього фірмам необхідно зосередитися на створенні приголомшливих зображень і креативної презентації продуктів.

Почему каталоги все еще пользуются спросом

Це поле для креативності та оригінальності!

  1. Викликайте емоції. Наприклад, круїзні лінії Celebrity, Nordstrom в своїх каталогах змішують образи продуктів з літературними описами. Вони втілюють цінності більш високого рівня, які відстоює бренд.
  2. Розповідайте про досвід інших. Наприклад, винний магазин KLwine.com розсилає друковані інформаційні бюлетені з коментарями персоналу про дегустації. Таким чином споживачі можуть «проживати» досвід, уявити себе реальними користувачами.

 

Здатність фірм співпереживати споживачам і викликати емоційні зв’язки становитимуть вирішальні конкурентні переваги в сучасній електронній комерції. Каталоги можуть бути потужним засобом їх досягнення.

Почему каталоги все еще пользуются спросом

Наша друкарня здійснює виготовлення та друк каталогів будь-якої складності, форм та будь-яким тиражем. Лишайте заявки на сайті!

 

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Зв'язатися з менеджером