Huss: створення екосистеми брендів

administrator
13 March
IMG 0185

28 лютого в рамках програми Школа Бренд-Менеджменту в Києво-Могилянській Бізнес Школі (KMBS) як запрошений експерт виступив Костянтин Кожем’яка, власник і директор Фамільної друкарні Huss, засновник Благодійного фонду та однойменного Видавництва ArtHuss..

img_0183

Тема виступу була такою – “Huss: створення екосистеми брендів”.

Присутні учасники Школи Бренд-Менеджменту на прикладі Фамільної друкарні Huss розібрали, що таке екосистема брендів, принципи її створення та ефективної взаємодії для бізнесу.

Костянтин Кожем’яка поділився особистим досвідом та результатами за понад 20 років існування бренду Фамільної друкарні Huss та екосистеми брендів, створеної навколо неї.

img_0184

Дякуємо Вадиму Пустотіну, автору програми, за запрошення та надану можливість поділитися цінним практичним досвідом та знаннями з учасниками програми. А всім учасникам окреме спасибі за цікаві питання та увагу.

А вже 17 березня запрошуємо в Projector, де Костянтин Кожем’яка проведе практичний семінар «Видаємо книгу – з чого почати». Детальніше про семінар.

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.