Традиційно, в ніч із 31 жовтня на 1 листопада багато хто відзначатиме «моторошне свято» родом з англомовних країн, яке з кожним роком набирає великої популярності в Україні. Але це не лише черговий привід зустрітися з друзями, а й гарний інфопривід з точки зору маркетингу (можливість охопити ширшу аудиторію та збільшити продажі).
Друкарня Huss ділиться простими порадами, які допоможуть зустріти Хелловін та інші свята з користю для бізнесу.
Діліться святковим настроєм з клієнтами та співробітниками
Будь-яке свято – це золота жила, якщо ваша компанія займається продажем костюмів, цукерок, прикрас та інших атрибутів свята. Але більшість компаній представляють як мінімум інші товари та послуги. Тому необхідно пов’язати їх із духом свята, щоб показати клієнтам, що ви поділяєте їхню залученість до святкування. Це сприятиме налагодженню тіснішого емоційного зв’язку споживача з брендом, тим самим збільшивши шанси на покупку у вас, а не в конкурентів.
Займіться оформленням сайту та корпоративних сторінок компанії
Ще один спосіб показати вашу залученість – це змінити оформлення вашого сайту та корпоративних сторінок у соц. мережах або їх блоків на час свят. Можна розміщувати тематичні зображення, змінювати заклики на кнопках, писати статті тощо. Але не забувайте протестувати кожну зміну перед впровадженням, щоб підвищити конверсії.
Виберіть правильну цільову аудиторію
За даними досліджень у США, найбільше на свята, зокрема на Хелловін, витрачають представники “покоління Y”, якими серед маркетологів прийнято називати представників цільової аудиторії, народжених у 1981-2000 рр… “Покоління Y” або “міленіали” частіше користуються соціальними мережами, тому будьте особливо активними зі свіжим контентом та рекламними кампаніями з просування ваших товарів та послуг саме там.
Опублікуйте відгуки попередніх клієнтів
Якщо у вас є відгук клієнта, в якому згадуються всі ваші маркетингові зусилля на Хелловін (або інше свято) у минулому, то зараз саме час його використати. Поділіться з підписниками та читачами доказами залучення вашої компанії до святкового дійства. Позитивні відгуки клієнтів компанії – найкращий спосіб це зробити.
Запропонуйте «святкову пораду дня»
Ви можете скласти список місць, рекомендованих для святкування, де можна купити святкові аксесуари або запропонуйте інші способи отримати максимальне задоволення від свята. Це чудова нагода почати просувати інші місця або компанії, з якими ви плануєте почати співпрацювати в майбутньому.
Завантажте святкові фото ваших працівників
Прикрасьте свій офіс. Прийдіть у святковому костюмі хоча б на один день разом із рештою співробітників. Зробіть фото і поділіться ними на корпоративних сторінках. Це дозволить ненав’язливо показати «закулісся» вашого бізнесу вашим клієнтам.
Проведіть святковий конкурс серед ваших підписників
Якщо є така можливість, проведіть паралель між проведенням конкурсу і вашим бізнесом: запропонуйте використовувати ваші товари або послуги для участі у ньому, або зв’яжіть тематику конкурсу з вашою діяльністю. Запропонуйте як приз переможцю популярний продукт або послугу.
Додайте святковий елемент гри в інтернеті
Змусьте клієнта переглядати довше і більше сторінок вашого сайту, або сторінок у соціальних мережах – ховайте на них символи свята, зробіть іконки інтерактивними та запропонуйте знижку, приз для тих, хто знайде всі або більшість із них.
Використовуйте переваги поліграфії
Святкова серія щоденників, каталогів, листівок чи брошур буде дуже доречною. Навіть просто подарована листівка на свято може стати не лише подарунком, а й засобом передачі необхідної інформації про компанію клієнту. Свято – один з найкращих інфоприводів для роздачі листівок.
Заздалегідь плануйте рекламні акції на Хелловін
При плануванні маркетингових заходів із залучення клієнтів до ваших послуг або товарів на свята важливо пам’ятати, що багатьох людей із великою ймовірністю не буде у багатьох каналах комунікації у святкові та передсвяткові дні. Вони відвідуватимуть вечірки, атракціони та інші заходи. Зважте на це, а також можете використовувати це для планування маркетингових заходів вашої компанії.
Продовжуйте свою стратегію після свята
У постсвяткові дні використовуйте інструменти маркетингу не менш активно, щоб запропонувати клієнтам відновлення після додаткових вихідних. Під час Хелловіну запропонуйте «детоксикацію від цукерок», «позбавлення від переляку» та інші тематичні лайфхаки.
Не забувайте слідкувати за конверсіями
Вірте чи ні, але найчастіше українські маркетологи не відстежують конверсії й не аналізують рекламну кампанію. Адже це вимагає додаткових витрат ресурсів, у тому числі часу та фінансів. Але ви завжди повинні аналізувати те, що вже зроблено. Хоча б для того, щоб побачити, які інструменти більш ефективні в певній ситуації та яких помилок потрібно уникати надалі.
Такими нехитрими методами ви зможете охопити велику аудиторію, підняти конверсії та продажі ваших товарів або послуг не лише впродовж свята, а й стимулювати повторні покупки в майбутньому.
Більше корисних порад у блозі друкарні Huss. А за зразками продукції переходьте до портфоліо.