
Плануєте взяти участь у галузевій виставці чи конференції? Ваша компанія організовує виставку товарів чи мистецтва? Перетворіть участь у конференції на яскраву подію. А на пам’ять відвідувачам запропонуйте друкований каталог.
Це буде приємною згадкою для людей про подію та вашу компанію. До того ж, якщо конференції чи виставки проходять регулярно, то каталоги допоможуть зафіксувати ці події в історії, ви зможете завжди повернутися, переглянути та порівняти, як змінилася ваша презентація, як розвивалася компанія чи стиль.
Компанії та бізнеси в Україні відновлюють роботу та продовжують працювати на перемогу. А гідні каталоги допоможуть ефективно презентувати компанію та знайти нових клієнтів чи партнерів для вашого бізнесу на конференції, виставці чи іншій тематичній події.
Пропонуємо 3 приклади каталогів для вашого натхнення:
1. Мінімалізм та типографічні прийоми у каталозі від Pidgeon Ward
2. Контрастні сміливі кольори у каталозі виставки Typeface
3. Перфорований каталог Crossover Festival
1. Мінімалізм та типографічні прийоми у каталозі від Pidgeon Ward
Pidgeon Ward — це багатопрофільна студія креативного дизайну, розташована в Мельбурні, Австралія. З 1993 року студія завоювала репутацію завдяки створенню унікальних рішень для низки клієнтів. Зверніть увагу на каталог робіт Marion Boyce з виставки «The Bowerbird and the Bride», що відображає різні ери дизайну весільних суконь.
У цього каталогу доволі стримана обкладинка, у якій були використані тиснення, щоб додати візуального різноманіття та текстури. Корінець каталогу відкритий ― це стильно і сучасно, а колір нитки, який використали для прошивки, підтримує кольорову схему з обкладинки, відтак створюється гармонія.
2. Контрастні сміливі кольори у каталозі виставки Typeface
Typeforce 2 — це і каталог друкарської майстерності, і опис досвіду людей, що відвідали виставку. Зміст розбитий на три окремі секції, щоб передати відчуття традицій та енергії за допомогою барвистих візуальних підказок: мотивація (сині секції), суть (повнокольоровий друк) і досвід (червоний друк).
Щоб сприяти відчуттю унікального досвіду, взаємодії та володіння каталогом, на обкладинку було нанесено перфоровану розривну печатку, прикріплену вручну, тому кожен примірник доставлявся свіжим і неушкодженим.
Обкладинка була розроблена з урахуванням функціональності. Розділені смужки зображень від кожного художника, загалом 25, виконували роль змісту книги. Смуги на обкладинці відповідали смугам на розворотах кожного художника. Таким чином глядач міг швидко сканувати верхню частину книги, вибудовувати смуги та переходити до потрібного розділу. У розвороті кожного художника ця смуга визначала простір для розвороту заголовка, що веде до твору.
Створення цього каталогу було командною роботою групи авторів: Will Miller, Darren McPherson, Nick Adam, Ohn Ho, Firebelly Design та Co-Prosperity Sphere.
3. Перфорований каталог Crossover Festival
Проєкт, розроблений у співпраці зі Стефані Оглсбі з метою брендування та просування нового фестивалю, орієнтованого на творчих професіоналів.
Фестиваль передбачав запрошення творчих практиків із різних галузей і дисциплін для співпраці та «схрещування», тобто кроссоверу (сrossover), щоб створити твір, якого вони зазвичай не робили б. Тому назвали проєкт «Кросовер Фестиваль». Ім’я з’являється в різних формах в брендингу, при цьому воно скорочується до «x-over», а потім шаблон адаптується в різних роздільних здатностях. Чорний, білий, сірий і кораловий утворюють основну колірну схему з накладеним неоновим плашковим кольором трафаретного друку.
Поліграфічний супровід цього проєкту складається з рекламних плакатів, путівника фестивалю, розкладу заходів, квитків, браслетів, шнурів та іншої рекламної поліграфії.
Хочу надрукувати каталог в друкарні huss
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні huss