11 звичок, які знижують продуктивність

administrator
26 October
1q15lj

Гризти нігті, жувати з відкритим ротом, говорити, не подумавши, – саме це першим спадає на думку, коли ми чуємо про погані звички.

А як щодо звичок, які знижують вашу продуктивність на роботі?

Дослідження вчених давно доводять, що ми можемо впливати на свою продуктивність на робочому місці. Причому як позитивно, і негативно. Для цього потрібно розуміти речі, які впливають на нашу продуктивність. Друкарня Huss пропонує вам такий список. Подивіться, що є притаманним саме вам і скоротіть цей список, щоб максимально розкрити свій потенціал.

  1. Ранкова метушня

Кожен з нас мав такі дні, коли вранці ми ледве встигали почистити зуби, щоб вчасно дістатися до офісу. Назвемо цей стан «ранкова лихоманка».

Коли ви починаєте день з такого стану, то не даєте мозку потрібний відпочинок і час, щоб налаштуватися на день. У підсумку, день буквально йде нанівець.

Спробуйте прокидатися на 10-20 хвилин раніше, а в ідеалі починайте день із медитації. Тим більше, що тепер за наявності ґаджетів та відповідних програм почати не так вже й складно. Згідно з дослідженнями, люди, які практикували такі речі, встигали за день значно більше, і мали менше негативних результатів за підсумками виконання поточних завдань.

flemming-fuchs-337961

  1. Без сніданку

Багато людей не снідають уранці. Виправдовуючись, вони кажуть, що поспішають або просто не відчувають голоду в цей час.

Але снідати треба. Адже коли ви спите, ви голодуєте, і в результаті прокидаєтеся з низьким рівнем цукру в крові. Через це багато людей відчувають втому, апатичність, а іноді навіть дратівливість вранці. Це не ви, а ваша базова потреба у харчуванні нагадує про себе. Адже завдяки правильному харчуванню ви отримуєте достатньо енергії для підтримання життєдіяльності та працездатності організму.

Може, чашку кави? Авжеж! Однак варто пам’ятати, що кофеїн лише тимчасово приховує потребу організму у цукрі. Це може спричинити збої у працездатності організму пізніше, впродовж дня.

Гарний сніданок уранці – ключ до підвищення продуктивності вдень. Особливо в тому разі, якщо він складається з натуральних продуктів із білком, вітамінам та мінералами, необхідними для підтримки енергії у вашому організмі. Наприклад, продукти, багаті на вітамін В (вівсянка, банани, ананаси, авокадо та ін.) підвищують рівень концентрації.

  1. Спочатку легкі завдання!

Є велика спокуса виконувати спочатку легкі завдання, а тоді вже переходити до складних. Особливо тоді, коли переповнює страх перед труднощами у виконанні останніх. Ми залишаємо їх «на потім» впродовж кількох днів, а то й тижнів.

Але вчені довели, що корисно розпочинати виконання завдань із складніших. Було доведено, що сила волі поступово слабшає впродовж дня. Таким чином, мозок краще справляється з труднощами на початку дня, коли він найбільше сфокусований.

Створення списку справ на день – найкращий помічник у визначенні пріоритетності поточних завдань. Але у кожного свій стиль складання такого списку, тому оберіть комфортний для вас.

estee-janssens-396889

  1. Перевірка поштової скриньки та відповідання на листи у міру їх надходження

Пошта має допомагати роботі, а не відволікати вас від неї. Чому тоді є відчуття, що все навпаки?

Залишається спокуса відповісти на кожен лист, коли він надходить на електронну скриньку, щоб не засмічувати її. Відповіді на листи в режимі реального часу, звичайно ж, не допомагають нам, оскільки ми постійно перемикаємося між виконанням поточних завдань та електронною поштою.

Для того, щоб пошта вас не відволікала, вимкніть сповіщення про отримання нового повідомлення на поштову скриньку.

Лайфхак: навіть якщо ви відкрили пошту і побачили повідомлення, які накопичилися, вам не обов’язково відповідати на всі зразу. А якщо ви боїтеся забути про пошту впродовж робочого дня з відключеними сповіщеннями, для вас є багато способів зручного налаштування вашого поштового профілю, про які детальніше можна почитати в інтернеті.

markus-spiske-148030

  1. Соціальні мережі

Це також важливий пункт, який забирає багато часу. Сучасна людина часто одержима бажанням перевірити повідомлення соціальних мереж впродовж дня. У результаті, ми робимо це підсвідомо як мінімум більше одного разу в день. Зазвичай, ці «перевірки» закінчуються безглуздим переглядом стрічок новин у соціальних мережах. Ми дуже любимо відволікатися!

Багато хто просто видаляє вкладки соціальних мереж з браузерів на робочому місці, або, як і у випадку з поштою, вимикає сповіщення про нові повідомлення. Це має зменшити кількість неконтрольованих переходів до соціальних мереж у робочий час.

  1. Мобільний телефон поруч

Адже кожен відчував паніку, коли на зборах, у кафе чи навіть на шляху до вбиральні не міг знайти свій мобільний телефон?

Таке трапляється. Але коли ви тримаєте телефон при собі на роботі, то він відволікає вас значно більше, ніж приносить користі.

Дослідження, проведене в 2015 році журналістами видання Experimental Psychology: Human Perception and Performance, засвідчило, що коли людина відповідала на дзвінок або смс під час вирішення важкого завдання, це підвищувало кількість неправильних відповідей. Приблизно однаковою є кількість помилок, допущених людьми, які не відповідали на дзвінок або смс, але отримували повідомлення про пропущені дзвінки.

Чому сповіщення та дзвінки нас відволікають? Дослідження засвідчують, що хоч тривалість відволікання і невелика, але наші думки плутаються набагато довше після неї і нам дуже складно знову «увімкнутися» або ми витрачаємо багато часу на цей процес.

айпростіший спосіб боротьби з «телефонною залежністю» – включити беззвучний режим, поки ви на роботі. Для того, щоб додати нотку гри, встановіть цікаву програму Forest на смартфон. Додаток пропонує виростити дерево в робочий час (воно росте кожну хвилину, поки ви не користуєтеся телефоном).

fabian-grohs-396734

  1. «Чорна діра» у браузері

Багатьом знайоме відчуття, коли шукаєш щось у пошуковій системі, потім натискаєш на пов’язане посилання або рекламу і тут починається… сайт за сайтом ти доходиш до віри в Бога, революції в США чи скандалів у шоу-бізнесі. В підсумку, ти знаходиш відповіді на багато питань, але тільки не на ті, які потрібні для роботи.

Тож створіть список сайтів, які допоможуть вам вирішити ваші завдання без потрапляння до «чорної діри» браузера. Групуйте сайти за тематиками, сферами або іншими параметрами, зручними для вас.

rawpixel-com-369788

  1. Робота без перерви на обід

Як інформує NPR, денна обідня перерва «погана для мислення, погана для творчості, погана для продуктивності, погана для вашого тіла». Однак, на жаль, лише одна з п’яти осіб фактично залишає своє робоче місце для обідньої перерви. Якщо у вас немає обідньої перерви, це не завжди виключно ваша вина. Наприклад, обід може не входити до корпоративної культури компанії, де ви працюєте, або вас обтяжує дедлайн здачі проекту.

Але дослідження показують, що повноцінна обідня перерва може непогано підбадьорити організм, набагато краще, ніж п’ятихвилинні перерви за робочим столом. Оптимально зробити паузу та пообідати не в офісі, а в кафе, ресторані чи парку. Ще краще пообідати із колегою.

  1. Слухати, але не чути

Головна проблема постійних відволікань на роботі – те, що багато хто слухає, але не чує і думає, що все гаразд. Один маркетинг-менеджер сказав: «Спитайте себе, кого ви слухаєте, коли хтось говорить вголос? Тримаю парі, що голос у своїй голові».

Якщо ви читаєте лист, або відволікаєтеся на телефон, скільки інформації ви можете реально почути, коли до вас в цей момент звертаються? Більше того, ви гаєте час, щоб дізнатися інформацію, яку пропустили.

Прислухайтеся, коли до вас звертаються та намагайтеся не відволікатися у цей момент. Це допоможе вам налагодити не лише робочий процес, а й особисте життя.

images-cms-image-000012643

  1. Багатозадачність

Багатозадачність видається обов’язковою в сучасному світі. Але дослідження засвідчують, що такий підхід може стати причиною помилок, стресів та знижувати нашу продуктивність загалом.

Гадаєте, ви виняткові й подібні до Юлія Цезаря, який міг робити кілька справ одночасно? Може і так, але зберігати ефективність можуть лише 2% населення, інші при цьому роблять на 40% більше помилок і встигають за підсумками менше завдань.

Незважаючи на це, 92% фахівців допускають багатозадачність.

Але відмовитися від мультизадачності цілком реально. Попередні правила та поради допоможуть вам у цьому. Планування та тайм-менеджмент – чудова звичка, яку необхідно виховати у собі, щоб розкрити свій потенціал повністю.

overwhelmed-student-56a52ef45f9b58b7d0db5160

  1. Ігри в телефоні перед сном

Багато людей перед сном активно використовують свій смартфон: грають у ігри, користуються додатками, сидять у соціальних мережах. Думаю, ви не спростовуватимете, що така хвилинка в телефоні часто перетворюється на півгодини, а іноді й довше.

Просто уявіть, наскільки довше ви б відпочивали, якби просто вимкнули світло і лягли спати. Але йдеться не лише про кількість сну, а й про якість. За результатами досліджень, якість сну людей, які дивляться на екран ґаджета з підсвічуванням перед сном, набагато нижчі, ніж якість сну тих, хто просто лягає спати. Результати ті самі, навіть якщо за часом сон має однакову тривалість у тих та інших. Це пов’язано з тим, що світло екранного підсвічування схоже на денне, тому наш мозок вводиться в оману і нам довше не хочеться спати.

Найкращий спосіб позбутися цієї звички – купити будильник, а телефон заряджати в іншій кімнаті, щоб не було спокуси перевірити його. Якщо ви бажаєте написати комусь, зробіть це за 30-40 хвилин перед сном. Це покращить якість вашого сну та підвищить продуктивність наступного дня.

im-convinced-playing-games-on-my-phone-has-made-me-less-stressed-and-theres-research-to-back-it-up

Ці та інші правила – чудовий приклад, як можна змінитися та стати більш працездатним. Дотримуйтесь їх та відчуйте зміни не тільки на роботі, а й у особистому житті.

І найважливіше, пам’ятайте про принцип «20 на 80»: 20% часу, які ми витрачаємо на вирішення завдання, дають 80% результатів, а 80% часу, який залишився – лише 20% від загального результату.


Більше корисної інформації зі сфери маркетингу та поліграфії у блозі друкарні. Приклади продукції – в нас у портфоліо.

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.