Якщо ви виготовляєте продукцію, якою пишаєтеся і готові показати її світу, надрукуйте стильний каталог. Це чудовий спосіб показати мету та індивідуальність вашого бренду. Якісні брошури і каталоги можуть скласти приємне враження про компанію у потенційних клієнтів. І навпаки, ускладнена, заплутана поліграфічна продукція з не привабливими зображеннями може стати негативним знаком для користувачів.
Тож при підготовці ваших макетів радимо дотримуватися декількох простих порад, аби отримувати хороші результати:
1. Не ускладнюйте дизайн.
Каталог повинен допомагати клієнтам легко зорієнтуватися у асортименті і допомогти із вибором. Тож зайвий візуальний шум може відволікати від продуктів чи послуг, які ви презентуєте.
2. Використовуйте 2-3 шрифти.
Двох шрифтів більш ніж достатньо для подачі інформації: один для заголовків, а інший – для основного тексту. Коли їх більш ніж три, це заважає сприймати інформацію, адже немає ієрархії тексту: на що звернути увагу, а що дає додаткові факти. До того ж, такий каталог виглядає хаотично і непрофесійно.
3. Перечитайте текст.
Навіть якщо ви найняли копірайтера і редактора, радимо перевірити макет перед здачею у друк. Адже навіть професіонали можуть допускати незначні помилки. Одруківки можуть дратувати деяких уважних клієнтів та призвести до втрати лояльності.
4. Оберіть правильний папір.
У типографії Huss є багато варіантів: матова, глянцева, шовкова, різної товщини, відтінків та текстур. Вибір паперу залежить від типу каталогу, наявності зображень та загального стилю. Менеджери друкарні реалізують ваші побажання або допоможуть з вибором.
5. Визначіться із форматом і розмірами.
Радимо друкувати класичні формати виробів. Ми залюбки друкуємо і поліграфію індивідуальних розмірів. Але формат впливає на вартість друку.
6. Не забувайте про якість зображень.
Для друку обирайте зображення з роздільною здатністю 300 dpi. Адже інші можуть бути розмиті, чи пікселізовані, що лише зіпсує враження від вашої продукції. Не економте на послугах фотографа для каталогів. Візуальна привабливість має значення.
7. Враховуйте кількість сторінок.
Щоб ваш каталог виглядав красиво під час верстки та не містив зайвих пустих сторінок, намагайтеся зробити так, аби кількість сторінок була певної кратності в залежності від формату виробу (16,32, 48…)
8. Макет.
Продумайте, як розмістити елементи на сторінках, щоб вони привернули увагу читачів. Важлива інформація має бути ближче до зовнішньої сторони сторінки, адже на розвороті інколи складно прочитати, якщо каталог великого об’єму. Також проаналізуйте, які товари чи послуги найпопулярніші та виділіть для них більше місця.
9. Думайте про цільову аудиторію.
Що їм сподобається: традиційний дизайн чи сміливі кислотні кольори і химерні форми? Зробіть маркетингове дослідження, щоб точно знати, як привабити вашу аудиторію та не суперечити їхнім смакам.
10. Приділяйте більше часу плануванню.
Процес друку каталогу не завжди швидкий: більшості помилок можна завадити на етапі розробки макету. Інколи може знадобитися більше часу, щоб виправити макет, обрати папір чи редагувати текст. Друкарня Huss зробить усе, що він нас залежить, аби встигнути до дедлайну. Ми безкоштовно перевіримо ваші макети на придатність до друку, аби ви отримали очікуваний результат без форс-мажорів та турбот.
Сподіваємося, ці поради допоможуть вам зробити чудовий макет, довірте його друкарні Huss. Наші менеджери допоможуть з усіма нюансами, щоб ви отримали той результат, який очікуєте. І навіть краще.
Зв’язатися з менеджером
___________________________
- Приклади готової поліграфії — у портфоліо друкарні
- Корисна інформація про маркетинг, дизайн та поліграфію — у блозі друкарні Huss