Як виділитися у онлайн-світі? Надрукувати арт-каталог

administrator
12 May
content howtocatalogyourartworkalisha hieb 249784

Друковані каталоги – потужний маркетинговий інструмент, який може показати високу якість вашого мистецтва. Водночас він може стати історичним документом вашої кар’єри, архівом. Якщо раніше ви не створювали каталоги, розповімо з чого почати, аби отримати якісний результат.

 

1. Зберіть контент для каталогу

Художній каталог може складатися з робіт певної колекції, тематики чи з конкретної виставки. Якщо ви вже створили багато картин, у каталозі можна показати ретроспективу творчості. Почніть з робіт, які вплинули на ваше зростання чи стали популярні серед вашої аудиторії.

Найважливіше – якісно представити свої картини. Якщо ви не впевнені в своїх навичках фотографа, краще найняти професіонала. Такі знімки допоможуть презентувати свої роботи у вигідному ракурсі. Доповніть зображення заголовком та деталями про картини (матеріал, дата виготовлення, розміри). Ціну краще не вказувати біля картин, адже вона може стати не актуальною, тож краще прайс-лист подати окремо, як додаток до каталогу.

Не забудьте і про себе розповісти. Кілька слів про біографію, мистецькі нагороди, дослідження. Так глядачі каталогу зможуть дізнатися більше про особистість художника, що персоналізує ставлення аудиторії.

Как виделиться в онлайн-мире? Напечатать арт-каталог

2. Упорядкуйте макет для друку

Стандартний макет починається з обкладинки з ім’ям, назвою каталогу та зображенням високої якості. Перша сторінка повторює ту ж інформацію, але на ній можна вказати сайт для того, аби глядачі дізналися більше про вашу творчість. Щоб убезпечити себе, вкажіть деталі про авторські права. А щоб викликати прихильність аудиторії, не соромтеся додавати більше персоналізованого підходу: цитати, подяки, присвяти…

Впорядковувати роботи у макеті можна у хронологічному порядку або тематично. Для того, аби каталог був візуально привабливим, розміщайте одне зображення на одній сторінці. За винятком диптихів чи схожих композиційно малюнків. Додатковий контент, наприклад, есе чи історії створення робіт, можна подавати поруч із зображеннями або ж окремим текстовим блоком опісля зображень.

Обов’язково віддайте макет прочитати комусь зі знайомих, адже вони можуть помітити помилки чи підказати, як краще впорядкувати елементи у каталозі зручно для глядача.

 

3. Зверніться до надійної друкарні

На цьому етапі в роботу вступає друкарня Huss. Визначтеся з дизайном каталогу: м’яка чи тверда обкладинка, які кольори хочете використати, папір буде матовий чи глянцевий, який формат сторінок ви хочете бачити у своєму каталозі?

Радимо використовувати цупкий папір, щоб зображення не просвічувалися. А щодо усіх інших деталей наші менеджери проконсультують вас.

 

Замовити друк та виробництво каталогів в друкарні huss

 

___________________________

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.