У Голлівуд повертається тренд друку рекламної поліграфії

administrator
11 July
neil soni H3doPzG82hs unsplash

Netflix приєднався до довгого списку цифрових брендів, що використовують друк поліграфії. І явище «з діджиталу до поліграфії» стало яскраво вираженою тенденцією у просуванні світових брендів.

  1. Битва за вплив
  2. Тенденція, що розвивається
  3. Залучення уваги

Netflix – ще один цифровий бренд, який почав друкувати поліграфію, щоб залучити нову аудиторію. Ринкова вартість бренду Netflix – $21,2 млрд., а база користувачів становить 150 млн. осіб. Компанія витрачає величезні суми на генерування контенту, просування та рекламу бренду в інтернеті та офлайн. І ось вони вирішили надрукувати власний журнал.

В Голливуд возвращается тренд печати рекламной полиграфии

Видання на 100 сторінок з робочою назвою Wide буде включати функції, інтерв’ю та статті про контент, що виробляється Netflix, і людей, які його створюють. Але замість того, щоб орієнтуватися на мільйони користувачів, журнал має на меті висококонкурентну спільноту голлівудських нагород. Основне маркетингове завдання журналу – реклама трансляцій та зірок Netflix у середині сезону голосування за майбутню Еммі.

«Netflix витратила сотні мільйонів доларів на отримання голлівудських нагород, – пише Лукас Шоу в Bloomberg, – щоб освіжити образ каналу в очах споживачів та індустрії розваг».

 

1. Битва за вплив

Цей новий маркетинговий хід націлений на використання друкованого журналу, щоб виділитися серед конкурентів, коли йдеться про вплив на надзвичайно складну цільову аудиторію. Надаючи традиційний журнал голлівудській спільноті, крім залучення діджитал-інструментів, Netflix прагне встановити тісніший зв’язок. Крім цього канал пропонує аудиторії фізичний об’єкт, який є постійним нагадуванням про бренд та його програми.

Huss

«У рамках підготовки до революційного року в кіно і на телебаченні, – писав бренд у рекламному повідомленні, – Netflix зібрав деяких з найталановитіших і найзатребуваніших письменників і фотографів, мислителів та креативників, щоб зробити перший випуск журналу Wide, друкований журнал Netflix».

 

2. Тенденція, що розвивається

Здавалося б, навіщо великим цифровим компаніям використати такий інструмент маркетингових комунікацій, як рекламна поліграфія. Адже технології розвиваються і реклама плавно переходить в інтернет. Але вже давно існує цікавий феномен цифрових компаній, що використовують друк для охоплення певної аудиторії або посилення рекламного повідомлення. Цифрові бренди часто використовують респектабельність газет, щоб повідомити світові, що вони шкодують про серйозне корпоративне порушення – див. вибачення Facebook за скандал з Cambridge Analytica, або KFC, які вибачаються за винищення курки.

HussПряме поштове розсилання також приваблює онлайн-гігантів, особливо коли йдеться про важкодоступні контакти, такі як керівники компаній. Google і LinkedIn використовували добре продумані, креативні розсилки каталогів, буклетів або листівок, які мають достатньо креативності, щоб обійти секретарів і опинитися на столах керівників компаній по всьому світу.

А ще Amazon, яка минулого року випустила друкований каталог для просування свого асортименту іграшок на Різдво. Та Apple, які регулярно використовують найкращі модні журнали світу, щоб повідомити про випуск своїх нових телефонів, пов’язуючи свій продукт зі стилем, елегантністю та бажаністю.

Huss

3. Залучення уваги

Apple, Google, Facebook, Netflix, Amazon, LinkedIn, Airbnb та багато інших брендів, які створили свої статки на базі цифрових технологій, бачать зовсім інший досвід використання друкованої поліграфії для досягнення своїх маркетингових цілей. Друковані видання дають читачам час і простір, щоб насолоджуватися контентом, не відволікаючись на рекламні банери, заклики перейти на нову статтю або замовити щось. Рекламна поліграфія сильніше залучає, збільшує тривалість читання та дає можливість детальніше вивчити інформацію. Не важливо, пишуть у статті про голлівудського режисера або готель B&B недалеко від Барселони – між журналом та читачем створюється більш міцний і відчутний зв’язок, і, як наслідок, зміцнюється зв’язок із брендом.

У світі, перевантаженому контентом, багато компаній усвідомлюють, що їхні маркетингові стратегії, орієнтовані лише на інтернет-просування, мають змінитися, якщо вони хочуть зберегти увагу та лояльність своїх клієнтів. І маркетологи з усього світу знаходять рішення та повертаються до друку рекламної продукції.

___________________________

 

Залишайте заявку на друк поліграфії у нас онлайн

Кожен день ми стараємося заради вас, висвітлюючи найцікавіші події, і тримаємо вас в курсі всіх останніх новин.

Підписатися на розсилку

Проконсультуватися

Зателефонувати

Написати

Дякую за заявку! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.